|
|
| Auteur |
Bericht |
Saraah
Leeftijd: 53 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 26 sep 2010 21:05 Onderwerp: Studiekosten terug betalen |
|
|
Mijn werkgever eist dat ik de studiekosten terugbetaal omdat ik een ander baan heb gevonden.
Ik heb een contract voor een onbepaalde tijd en werk ruim 10 jaar bij de werkgever voordat ik de opleiding ging volgen heb ik een contract getekend met de voorwaarde dat ik de kosten terugbetaal als ik zelf ontslag neem binnen drie jaar. Kan ik dit aanvechten? |
|
|
|
|
 |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: zo 26 sep 2010 21:16 Onderwerp: Re: Studiekosten terug betalen |
|
|
| Saraah schreef: | Mijn werkgever eist dat ik de studiekosten terugbetaal omdat ik een ander baan heb gevonden.
Ik heb een contract voor een onbepaalde tijd en werk ruim 10 jaar bij de werkgever voordat ik de opleiding ging volgen heb ik een contract getekend met de voorwaarde dat ik de kosten terugbetaal als ik zelf ontslag neem binnen drie jaar. Kan ik dit aanvechten? |
Wanneer ben je die opleiding gaan volgen en wat is de datum van (hoe oud is) de arbeidsovereenkomst? _________________ Meedoen | Nettiquette | Colofon |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: zo 26 sep 2010 21:49 Onderwerp: |
|
|
Zo'n studiekostenovereenkomst is meestal gewoon geldig. Zie hier. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
|
|