RichardW.
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 18 mei 2012 5:56 Onderwerp: Stoppen van uitkering? |
|
|
beste lezers,
Ik ontvang sinds 4/5 maanden een bijstandsuitkering. Ik ben opgeroepen om te gaan werken in een sociale werkplaats maar ik heb aan de werkcoach duidelijk gemaakt dat ik niet in staat was om te werken. Mijn coach was daar niet blij mee maar ik heb daarna ook verder niks meer gehoord van haar of het UWV.
Ik heb echter gesolliciteerd naar een baan en wil nu graag met een parttime contract gaan werken ( het ziet er naar uit dat ik aangenomen wordt) met uitzicht op een fulltime contract. Als dat mislukt wil ik een eigen bedrijf starten met behulp van het UWV , alleen ben ik een beetje huiverig om contact op te nemen met mijn coach of het UWV. De reden is dat ik zelf niet weet of zij weten dat ik nog een uitkering heb, en misschien besluiten om de uitkering stop te zetten zodra ik ze vertel van mijn plannen ( en dus dat ik nog een uitkering heb) , waardoor ik dus én de uitkering kwijt ben en als het tegenzit ook geen baan heb, of minstens alleen parttime, waarmee ik natuurlijk geen rekeningen kan betalen.
Ik zou graag een advies hierover willen horen !
Alvast bedankt.
vriendelijke groeten,
Richard |
|