|
Auteur |
Bericht |
Roman78
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 19 aug 2008 11:04 Onderwerp: Slapende VvE wakker krijgen.... Wekker helpt niet |
|
|
Ik heb in 2003 een appartement gekocht in een huis bestaande uit 2 partijen. Ik wil nu deze wooning weer verkopen. Echter omdat er een slapende VvE is word dit moeilijk.
Welke stappen kan ik ondernemen als de andere partij tegen werkt, of betergezegd nie mee wil werken?
Het betreft een huis wat mijn voor eigenaar in 1996/1997 heeft laten splitsen. De splitsings akte is uiteraard aanwezig. Echter is er toen al geen VvE tot stand gekomen. Het is een huis waar ik de 1ste verdieping en de halfe zolder bezit en de andere partij de begaande grond en de andere helft van de zolder met gemeenschappelijke voordeur en hal. |
|
|
|
 |
Laurens02
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 467
|
Geplaatst: di 19 aug 2008 20:01 Onderwerp: |
|
|
Is er een VvE of niet? Je spreekt van slapende VvE in je titel, later zeg je dat deze nooit tot stand gekomen is. |
|
|
|
 |
Roman78
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 20 aug 2008 10:35 Onderwerp: |
|
|
Het is in 1997 gesplitzt. Toen is er een VvE tot stand gekomen. Alleen is deze nooit uitgevoerd om dat de andere partij meteen zij "ik ga niet betalen op die rekening". En zo heeft dus ook de partij van wie ik het gekocht heeft niet betaald. En ik heb er eigenlijk ook niet bij stil gestaan.
Ik ben nu aan het zoeken naar die papieren. Had gisteren nog een telefoontje met de vorige eigenaar en het kan zijn dat deze de papieren heeft. |
|
|
|
 |
|