|
Auteur |
Bericht |
Bar41
Leeftijd: 71 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 31 dec 2009 20:48 Onderwerp: Sealbag diefstal/aansprakelijkheid Rabobank |
|
|
Sealbag storting gedaan bij de Rabobank in Beuningen volgens de geldende regels.
Nu blijkt geldbedrag van 7500 euro niet is bijgeschreven op rekening.
Dit alles heeft plaatsgevonden op 14 oktober 2009.
Bon van sealbagautomaat hebben wij ontvangen en helaas is dit bonnetje in de jas meegewassen. Moet toch geen probleem zijn de computer heeft dit toch geregistreerd.
Gisteren hebben wij te horen gekregen, dat de bank bij haar onderzoek intern(van computer gegevens) geen feiten zijn geconstateerd waaruit blijkt dat wij een sealbag hebben gestort.
Zij zijn van mening dat zij juridisch niet aansprakelijk gesteld kunnen worden.
Onderzoek is begonnen op 22 oktober tot 29 december. Dus het heeft heel erg lang geduurd, met de kans om ook computergegevens te kunnen manipuleren.
Na dit verhaal van de bank gaan wij zaterdag 2 januari 2010 aangifte doen van diefstal.
Mijn vraag is hoe verder te handelen...................
Wij zijn voornemens dit verhaal aan Tros Radar voor te leggen.
Waarom ....................................
Dit betekent, dat geheel ondernemend Nederland, die met kasgelden werken en verplicht worden hun stortingen via sealbagautomaten te doen altijd aan het kortste eind trekken. En wij zijn van mening dat heel veel ondernemers dit niet weten.
Wij dachten onze Rabobank te kunnen vertrouwen, dat dit wel boven water zou komen.
Met vr.gr. Chris Mulder |
|
|
|
 |
roelzwet
Leeftijd: 69 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 14 jul 2012 13:46 Onderwerp: |
|
|
Ik heb vorig jaar een sealbag gestort waaruit 2 briefjes van 500 euro waren verdwenen, achteraf bleek de sealbag serie die ik gebruikte aan de onderkant open ging als je er tegenaan drukte, ik heb er nog meer van deze ondeugdelijke sealbag's.
Ook na deze mededeling deed de RABO bank er niets aan om mij tegemoed te komen, waarna ik werd door verwezen naar het Kifid, maar die behandelen alleen consumenten zaken en daar ik een bedrijf ben, ben ik dus geen consument?????????
Roeland |
|
|
|
 |
|