|
Auteur |
Bericht |
dianamssls
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 2
|
Geplaatst: vr 05 jan 2007 17:14 Onderwerp: Scriptieonderwerp ondernemingsrecht |
|
|
Hallo,
Ik ben studente master financieel recht. Mijn voorkeur gaat uit naar een scriptieonderwerp op het gebied van het ondernemingsrecht. Heeft iemand misschien een leuke suggestie? Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Diana |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 08 jan 2007 21:52 Onderwerp: |
|
|
Alleen als ik je daarvoor nu net zo veel in rekening mag brengen als jij mij na het afstuderen
Even zonder grappen: ondernemingsrecht is nogal breed. zijn er niet bijv. wat recente ontwikkelingen waar je het over zou kunnen doen? Of ben je nooit iets tegengekomen waarvan je dacht: "Hee, dat zou toch anders moeten/kunnen"? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
de Webmeester Webmeester
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 10 jan 2007 23:06 Onderwerp: |
|
|
- Identiteitswetgeving en financiële dienstverlening
- Juridische begrenzing van geoorloofde vs. ongeoorloofde transacties
- Nieuwe Europese rechtsvormen
Shoot and forget...
|
|
|
|
 |
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: wo 10 jan 2007 23:58 Onderwerp: |
|
|
Wa's da ? 'Financiëel recht' ? |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 11 jan 2007 8:44 Onderwerp: |
|
|