|
Auteur |
Bericht |
suzie88
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM
|
Geplaatst: di 10 jan 2012 15:43 Onderwerp: Scriptieonderwerp Strafrecht - slachtoffers / herstelrecht |
|
|
Hi allemaal,
ook ik moet eraan geloven: een scriptie schrijven. Ik doe een dubbele master (strafrecht en forensica, criminologie en rechtspleging) en wil dus ook graag een dubbele scriptie schrijven. Ik zit nu zelf te denken aan iets in het kader van slachtoffers en/of herstelrecht.
Heeft iemand wellicht nog interessante opties/ ideeën/ invalshoeken vanuit deze onderwerpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp! |
|
|
|
 |
Marielle van den Berg
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 16 jan 2012 10:40 Onderwerp: Re: Scriptieonderwerp Strafrecht - slachtoffers / herstelrecht |
|
|
suzie88 schreef: | Hi allemaal,
ook ik moet eraan geloven: een scriptie schrijven. Ik doe een dubbele master (strafrecht en forensica, criminologie en rechtspleging) en wil dus ook graag een dubbele scriptie schrijven. Ik zit nu zelf te denken aan iets in het kader van slachtoffers en/of herstelrecht.
Heeft iemand wellicht nog interessante opties/ ideeën/ invalshoeken vanuit deze onderwerpen?
Alvast bedankt voor jullie hulp! |
De universiteit twente heeft een opdracht over herstelbemiddeling tussen slachtoffers en daders na misdrijven, gelieerd aan Slachtoffer in Beeld. zie www.utwente.nl/ibr/icrisp |
|
|
|
 |
|