yessin88
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HR
|
Geplaatst: vr 17 feb 2012 2:51 Onderwerp: Schuldheling gestolen telefoon gekocht |
|
|
Hoi, Ik heb kort geleden gesoliciteerd als brandweerman en ik ben aangenomen. nu moet ik een verklaring omtrent gedrag inleveren.2 jaar geleden heb ik een blackberry via marktplaats gekocht en die bleek 6 maanden later van een beroving afkomstig te zijn. ik heb toen een boete moeten betalen van 120 euro en de telefoon moeten inleveren. hierna is mij schuldheling ten laste gelegd. bij mijn aanvraag voor de VOG zijn de volgende screeningsprofielen aangevinkt; doel van de aanvraag: werkrelatie - Informatie: kennis dragen van veiligheidssystemen, conrolemechanismen en verificatieprocessen - Diensten: het verlenen van diensten in de persoonlijke leefomgeving - Proces: het onderhouden/ombouwen/bedienen van productie machines en/of apparaten, voertuigen en/of luchtvaartuigen. - rijdend vervoer waarbij goederen, producten, post en pakketten worden getransporteerd en/of bezorgd, anders dan het intern transport binnen een bedrijf. rijdend vervoer waarbij personen worden vervoerd. - Personen: belast zijn met de zorg voor minderjarigen. belast zijn met de zorg voor hulpbehoevende personen, zoals ouderen en gehandicapten. Denken jullie dat ik mijn vog krijg? |
|