|
Auteur |
Bericht |
whiteright
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 23 dec 2008 1:09 Onderwerp: Schriftelijke verklaring aan politie achteraf aan te vullen? |
|
|
Hallo allemaal,
Ik had vanavond een afspraak om op het politiebureau een verklaring af te leggen.
Zie hier voor het topic over de aanvaring met 2 boswachters waar het betrekking op heeft
Ik heb een, naar mijn idee, cruciaal punt wel verteld aan de noterende politie agent. Hij heeft het alleen niet in de verklaring opgeschreven. En ik ben zo slim geweest het niet op te merken bij het nalezen. Het was een behoorlijk lang verhaal, veel gepraat en het was inmiddels tegen elf uur (23.00 uur) toen we klaar waren, dus ik was redelijk moe.
Op de terugweg in de auto bedacht ik het me pas. Ik heb de verklaring wel ondertekend. Kan ik het nu nog laten toevoegen? |
|
|
|
 |
Chantalle
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 552
|
Geplaatst: di 23 dec 2008 12:38 Onderwerp: Re: Schriftelijke verklaring aan politie achteraf aan te vullen? |
|
|
whiteright schreef: |
Op de terugweg in de auto bedacht ik het me pas. Ik heb de verklaring wel ondertekend. Kan ik het nu nog laten toevoegen? |
Ik denk dat dat niet zo'n probleem hoeft te zijn. Bel gewoon even naar het bureau om hiernaar te informeren. |
|
|
|
 |
whiteright
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 23 dec 2008 21:06 Onderwerp: |
|
|
ok. dank je. |
|