|
Auteur |
Bericht |
wenneke21
Leeftijd: 40 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): JHAF
|
Geplaatst: wo 29 mrt 2006 23:01 Onderwerp: Schikkingsvoorstel |
|
|
Hallo!!
Heeft er iemand een idee/ voorbeeld over een bemiddelingsvoorstel....Ik heb namelijk geen idee hoe dat vormgegeven moet worden..
Wie kan mij helpen
Groetjes!
Laatst aangepast door wenneke21 op do 30 mrt 2006 10:06, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
|
abraxes
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 29 mrt 2006 23:04 Onderwerp: |
|
|
|
|
|
|
|
tikSimone
Leeftijd: 58 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: wo 29 mrt 2006 23:09 Onderwerp: |
|
|
Wenneke, dat is wel heeeeel weinig informatie. ....
Wat moet er geschikt worden dan? Wat is er aan de hand? Zou je zelf al een begintekst kunnen maken? _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
|
wenneke21
|
Geplaatst: wo 29 mrt 2006 23:12 Onderwerp: |
|
|
Voor een opdracht heb ik een casus gekregen die ik al ver uitgewerkt hebt met een dagvaarding, conclusie van antwoord en nu moet ik dus een schikkingsvoorstel maken voor de desbetreffende casus. Ik heb dus al een hoop gegevens met heb totaal geen idee hoe dat ingedeeld moet worden, onder welke koppen enzo... |
|
|
|
|
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: do 30 mrt 2006 12:32 Onderwerp: |
|
|
Wenneke waar de vorige twee leden naar verwijzen is dat dit géén huiswerkforum is.
Als je vragen hebt stel ze dan concreet met een concept antwoord, en lever voldoende informatie en dan kunnen we (en willen we) wel helpen.
Behalve dat je simpelweg een huiswerkvraag hier neer zet, kunnen wij je vraag ook niet beantwoorden omdat we véél te weinig informatie hebben.
Gaat het hier om een echtscheiding, OD, IE, garantie of juist om iets anders? _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
|
wenneke21
|
Geplaatst: do 30 mrt 2006 14:49 Onderwerp: |
|
|
Het gaat hier om een casus waar mevrouw in bezit was van wietplantage in de gehuurde woning. De woningbouwvereniging wil over gaan tot beindiging van de huurovereenkomst. De persoonlijk en financiele omstandigheden van mevrouw zijn zeer slecht. Nu is het de bedoeling dat er een bemiddelingsvoorstel komt |
|
|
|
|
Nemine contradicente Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 2250
|
Geplaatst: do 30 mrt 2006 15:46 Onderwerp: |
|
|
Ik zou zeggen zoek eens met behulp naar Google naar mediation. _________________ Legere Iudicare Reparare |
|
|
|
|
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: do 30 mrt 2006 15:55 Onderwerp: |
|
|
wenneke21 schreef: | Het gaat hier om een casus waar mevrouw in bezit was van wietplantage in de gehuurde woning. De woningbouwvereniging wil over gaan tot beindiging van de huurovereenkomst. De persoonlijk en financiele omstandigheden van mevrouw zijn zeer slecht. Nu is het de bedoeling dat er een bemiddelingsvoorstel komt |
Ja en ?
Wat had je dan zelf in gedachten ? Je kunt je toch wel enig idee vormen bij het woord 'bemiddelingsvoorstel' ? |
|
|
|
|
bona fides
Geslacht:
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22902
|
Geplaatst: do 30 mrt 2006 21:24 Onderwerp: |
|
|
Probeer eerst te bedenken wat zo'n voorstel in dit concrete geval zou kunnen inhouden. De vorm (kopjes en dergelijke) waarin het gegoten moet worden komt later wel (en is m.i. nauwelijks relevant). |
|
|
|
|
|