|
Auteur |
Bericht |
Furr
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: vr 14 jan 2011 16:24 Onderwerp: |
|
|
-edit- |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1831
|
Geplaatst: za 15 jan 2011 3:24 Onderwerp: |
|
|
Gemeenten die ik aansprakelijk heb gesteld wegens schade veroorzaakt door een gebrek in de weg hebben gewoon betaald hoor. Kwestie van fatsoenlijke en deugdelijke argumenten gebruiken in plaats van die onzin die Furr op dit forum spuit.
Overigens stel je niet het college maar de gemeente (als overheidslichaam) aansprakelijk. Ik zou hem daarom gewoon richten aan de gemeente X en niet aan een bestuursorgaan. |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: za 15 jan 2011 14:59 Onderwerp: |
|
|
Yeah right CIA. Jij weet precies wat ik als brief verstuurd heb, weer zo'n helderziende hier. Chapeau! |
|
|
|
 |
theod
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 15 jan 2011 15:06 Onderwerp: |
|
|
Furr schreef: | Yeah right CIA. Jij weet precies wat ik als brief verstuurd heb, weer zo'n helderziende hier. Chapeau! |
Als het in dezelfde setting is als wat je hier op het forum doet vermoed ik dat elke instantie die je tegenkomt dan moeilijk doet. |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: za 15 jan 2011 16:49 Onderwerp: |
|
|
Helaas, nog iemand die geen kijk heeft op personen.
Ik doe al enkele jaren juridische dingen met net taalgebruik. Helaas voor alle zogenaamde mensen kenners hier. |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 15 jan 2011 23:15 Onderwerp: |
|
|
Ik denk niet dat het gaat om het taalgebruik, maar om de houding die er spreekt uit je posts.
Ik weet uit de praktijk dat een gewoon telefoontje met een ambtenaar veel sneller leidt tot de door jouw gewenste informatie dan een brief waarin direct naar allerlei wet- en regelgeving wordt gewezen. In de gevallen waarin dat niet het geval is, kun je altijd nog een een brief sturen. |
|
|
|
 |
Nico1979
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 15 jan 2011 23:16 Onderwerp: |
|
|
Ik denk niet dat het gaat om het taalgebruik, maar om de houding die er spreekt uit je posts.
Ik weet uit de praktijk dat een gewoon telefoontje met een ambtenaar veel sneller leidt tot de door jouw gewenste informatie dan een brief waarin direct naar allerlei wet- en regelgeving wordt gewezen. In de gevallen waarin dat niet het geval is, kun je altijd nog een een brief sturen. |
|
|
|
 |
Furr
|
Geplaatst: zo 16 jan 2011 13:00 Onderwerp: |
|
|
Dan woon jij in een goede gemeente.... Ik weet niet beter dan dat ze er alles aan doen om er onder uit te komen. En daar blijf ik bij. |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1831
|
Geplaatst: zo 16 jan 2011 20:01 Onderwerp: |
|
|
Furr schreef: | Yeah right CIA. Jij weet precies wat ik als brief verstuurd heb, weer zo'n helderziende hier. Chapeau! |
Ik heb niet gezegd dat ik weet welke brieven jij stuurt. Ik heb alleen gezegd dat je hier een hoop onzin spuit. Hierbij doel ik op de vooringenomen houding die je aanneemt waardoor je tegenwerking in de hand werkt terwijl de vooroordelen op geen redelijke argumenten gestoeld zijn.
Ik zou zeggen kijk hier eens en hier.
De aanbevolen web sites schreef: | De basis: A-B-C
De basis van de RET is het ABC-model. Dat houdt in dat jouw gedrag en emoties niet direct worden bepaald door de situatie, maar door jouw gedachten in en over de situatie.
|
|
|
|
|
 |
|