|
Auteur |
Bericht |
Pun
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 11 mei 2013 13:35 Onderwerp: Samenwonen met gehuwde vrouw |
|
|
Dag allemaal,
Ik moet deze situatie hier kwijt want ik heb echt werkelijk geen idee wat ik er mee aan moet. Ik hoop echt dat jullie een lichtje kunnen schijnen op deze pijnlijke situatie..
De situatie zit zo..
Ik (man van 27) ben verliefd op een vrouw (25). Zij is op dit moment nog getrouwd met een man die haar en dr kinderen niet goed behandeld en zelfs fysiek geweld niet schuwd. Ze heeft 2 kinderen (2 en 7 jaar). Nu zijn we beide helemaal gek van elkaar en wil ze graag bij mij wonen als de school van dr oudste is afgelopen. Maar ik lees overal tegenstrijdige berichtjes of je nou met iemand anders kan samenwonen als je getrouwd bent. Loopt zij dan risico om dr kinderen te verliezen of iets anders?
Ik ben jullie bij voorbaat ontzettend dankbaar! |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 11 mei 2013 13:43 Onderwerp: |
|
|
Samenwonen is geen probleem. Een geregistreerd partnerschap of iets dergelijks zal moeten wachten tot na haar echtscheiding.
Je verliest echt je niet kinderen niet omdat je al met iemand samenwoont nog voordat de scheiding definitief is geworden. We leven in 2013. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
theod
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 11 mei 2013 13:47 Onderwerp: |
|
|
bona fides schreef: | Samenwonen is geen probleem. Een geregistreerd partnerschap of iets dergelijks zal moeten wachten tot na haar echtscheiding.
Je verliest echt je niet kinderen niet omdat je al met iemand samenwoont nog voordat de scheiding definitief is geworden. We leven in 2013. |
Was in 1989 al zo.
Dit zijn berichten die standaard gebruikt worden om mensen bang te maken. |
|
|
|
 |
Pun
|
Geplaatst: za 11 mei 2013 14:13 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor jullie antwoord.
Maar beinvloed dit niet de rechten van haar bij het verdelen van de omgangsrechten met haar kinderen in een eventueele latere scheiding?
Misschien word haar overspel ten laste gelegd? Of zeg ik nu iets heel raars? |
|
|
|
 |
Pun
|
Geplaatst: za 11 mei 2013 14:24 Onderwerp: |
|
|
Ook heb ik gehoord dat je een boete krijgt als je overspel pleegt. Is dit waar? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: za 11 mei 2013 15:51 Onderwerp: |
|
|
Pun schreef: | Ook heb ik gehoord dat je een boete krijgt als je overspel pleegt. Is dit waar? |
Over het wetboek van welk niet-westers land hebben we het? Misschien kun je een bron geven, anders verwijs ik je door naar fabeltjesland. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Pun
|
Geplaatst: za 11 mei 2013 19:06 Onderwerp: |
|
|
Enkel van horen zeggen, vandaar dat ik ongelovelijk blij ben met jullie reacties. Super bedankt voor jullie informatie!! |
|
|
|
 |
jeroen1989
Leeftijd: 35 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 168
|
Geplaatst: za 11 mei 2013 19:25 Onderwerp: |
|
|
Niet te veel Amerikaanse law-and-order aftreksels kijken  |
|
|
|
 |
|