Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
drama-vereffening
Leeftijd: 69 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 07 jan 2011 14:14 Onderwerp: Salaris wettelijk vereffenaar |
|
|
Een door de rechtbank aangewezen vereffenaar over een nalatenschap heeft er in mijn ogen een janboel van gemaakt. De vereffening heeft 2 jaar geduurd. Dat het zo lang duurde heeft te maken met schulden die eerst afbetaald moesten worden, niet met de complexiteit.
De rechtbank heeft destijds in zijn beschikking aangegeven dat de 2 erfgenamen onderling het salaris van de vereffenaar moesten vaststellen. Dit is nooit gebeurd omdat de erfgenamen hier "overheen hebben gelezen". De vereffening is nu afgelopen en pas nu lees ik deze bepaling. Ik was altijd wel zeer verbaasd over de hoogte van het salaris. De vereffenaar heeft tot 3 maal toe zijn salaris door de rechtbank laten vaststellen en niet "in onderling overleg" , zoals dus door de rechtbank geeist. In totaal heeft de vereffenaar ruim 100.000 euro aan salaris ontvangen. Een bedrag waar ik het helemaal niet mee eens ben.
Ik vraag mezelf af ik hier nog tegen kan protesteren? Welke juridische grond heb ik nog om bijvoorbeeld dat salaris lager te krijgen ? |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|