suzanne2010
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HHs
|
Geplaatst: wo 11 aug 2010 21:00 Onderwerp: Reorganisatie:promoties uitgesteld...maar niet voor iedereen |
|
|
mijn werkgever is momenteel aan het fuseren met een ander bedrijf. er zijn echter diverse mensen die een ontwikkeltraject zijn ingegaan (ook voor de fusie in gang werd gezet) met mogelijkheden tot promotie. mijn traject is in januari positief afgerond maar ik kreeg te horen dat alle promoties werden uitgesteld in het kader van bezuinigingen en reorganisatie. de hele structuur van de nieuwe organisatie was ook nog niet bekend dus hoewel teleurstellend, was het wel logisch. in een bevestigingsbrief hebben ze aangegeven dat ik in een "pool" van medewerkers zit die bij een vacature in aanmerking kunnen komen voor de promotie.
nu blijkt echter dat een medewerker (die in juni het traject heeft afgerond) van de andere organisatie wel gepromoveerd is en zelfs een lease auto erbij heeft gekregen (de arbeidsvoorwaarden zijn nog niet geharmoniseerd).
Bij navraag bleek dat er inmiddels is afgesproken dat er in geval van bijzonder omstandigheden uitznderingen kunnen worden gemaakt. wat deze omstandigheden zijn konden ze mij echter niet zeggen...
ook is inmiddels de nieuwe structuur bekend en er is geen sprake van overtolligheid op dit niveau.
zoals ik het zie zouden of alle "on hold" staande promoties alsnog moeten worden doorgevoerd, of de vacature had intern moeten worden uitgezet om andere medewerkers de gelegenheid te bieden om te solliciteren toch?
graag jullie visie hierop. |
|