|
Auteur |
Bericht |
Annemieke114
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: di 10 mei 2011 20:25 Onderwerp: Relativiteit in het bestuursrecht? |
|
|
Het wetsvoorstel waarin wordt beoogd om het relativiteitsvereiste in het bestuursrecht in te voeren is een veel besproken onderwerp. Zodoende heeft het ook mijn interesse gewekt en ben ik van plan mijn bacheloressay hierover te gaan schrijven. Er is echter al veel geschreven over dit onderwerp. Ik vind het dan ook moeilijk om dit onderwerp af te bakenen en een geschikte probleemstelling en deelvragen te formuleren. Hebben jullie misschien ideeen hierover. Ik sta open voor alle suggesties. Mocht iemand een voorstel hebben dan hoor ik dat graag. Alvast bedankt. |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: di 10 mei 2011 21:33 Onderwerp: |
|
|
Denk je nu meer suggesties te krijgen dan in je andere draadje? _________________ Mine! |
|
|
|
 |
cia76
Leeftijd: 89 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 1828
|
Geplaatst: vr 13 mei 2011 9:52 Onderwerp: |
|
|
Het lijkt me dat je dan eest een grondig literatuuronderzoek doet op basis waarvan je je onderzoeksvraag kunt formuleren die een aanvulling kan vormen op de gelezen literatuur en een specifiek onderdeel betreft. |
|
|
|
 |
|