|
Auteur |
Bericht |
GG
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 10
|
Geplaatst: do 11 mrt 2010 16:26 Onderwerp: Rechtsgeleerdheid Podcasts |
|
|
Weet iemand of er misschien (Nederlandse) podcasts bestaan die gaan over rechten? In principe zijn alle rechtsgebieden welkom maar meer specifiek ben ik op zoek naar het strafrecht. |
|
|
|
 |
ouwe sloeber
Leeftijd: 52 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 11 mrt 2010 17:01 Onderwerp: |
|
|
BNR heeft een programma of juridische zaken. Ik haal het elke week binnen met i tunes. Het is breed en niet zo heel diep. |
|
|
|
 |
jacq
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 454
|
Geplaatst: do 11 mrt 2010 18:21 Onderwerp: |
|
|
Ik heb zelf nog niet echt gekeken wat er aangeboden wordt, maar sinds kort heeft de ou iets op itunes. Misschien zit er wat interessants bij?
groet,
jacq |
|
|
|
 |
sjoerdotter
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 77
|
Geplaatst: vr 26 mrt 2010 23:14 Onderwerp: video colleges |
|
|
Bij de Rijksuniversiteit Groningen (RUG) zijn er wel videocolleges van strafrechtvaken op het intranet (nestor). Misschien kun je je inschrijven bij de RUG, dat kan kostenloos als je voltijd student bent bij een andere Nederlandse universiteit (en aan enkele andere voorwaarden voldoet zoals dat je niet ouder dan 30 bent). |
|
|
|
 |
|