|
Auteur |
Bericht |
Hanifa
Leeftijd: 51 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
|
|
|
 |
Volento Deo
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: wo 24 mei 2006 8:24 Onderwerp: |
|
|
Ik hoop dat er een grondig onderzoek gevoerd zal worden. Met name het feit hoe het kan dat een mishandelingsaangifte door een vrouw 5 jaar lang genegeerd kan worden door de Groningse politie.
Typisch geval van OSM. De hoge heren blijven altijd hoog en droog, tenzij het heeeeel erg uit de hand loopt, maarja...dan is het kwaad al geschiedt en handelt men toch te laat.
Ik vraag me af wat hij allemaal geregeld heeft voor een andere vrouw bij de OvJ en welke OvJ dit nou precies is. Wat een misselijk zooitje is daar toch bezig?
Zou er een betere manier zijn om het geloof van het volk in ons rechtssysteem te ondermijnen?  |
|
|
|
 |
Molenaar
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA Studieomgeving (MA): UvA Berichten: 2
|
Geplaatst: wo 21 jun 2006 23:16 Onderwerp: Re: Rechter verdacht van poging tot doodslag. |
|
|
A.G. Ton schreef: | http://www.volkskrant.nl/binnenland/article293357.ece/Rechter_hof_Leeuwarden_verdacht_van_poging_tot_doodslag
Ik bedoel maar, zelfs deze mensen zijn gewoon mensen. |
Ik zou ook wel graag gewoon zijn; wat moet ik doen dan?  |
|
|
|
 |
meester
Leeftijd: 77 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: wo 21 jun 2006 23:54 Onderwerp: Rechter verdacht |
|
|
Deze man heeft wel psychopatische trekjes. Toch: slachtoffer van een russische golddigger. Pussy power.. _________________ Nil desperandum! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 22 jun 2006 7:53 Onderwerp: |
|
|
Dat heb je wel beeldend verwoord, meester  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Nosferatu
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 16 sep 2006 21:12 Onderwerp: |
|
|
In het geruchtencircuit ving ik op dat de beste man inmiddels is geïnstalleerd als advocaat en een bekend strafpleiter uit het westen des lands als patroon schijnt te hebben weten strikken. Iemand enig idee of dit waar is? Het lijkt mij namelijk vrij onwaarschijnlijk, maar je weet maar nooit tegenwoordig. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: zo 17 sep 2006 3:09 Onderwerp: |
|
|
Wat vind je precies onwaarschijnlijk, dat hij is toegelaten door de orde ondanks zijn strafrechtelijk verleden? Of dat een strafpleiter van naam zich met hem inlaat? _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: ma 08 jan 2007 23:47 Onderwerp: |
|
|
Juridische problemen? Schakel de hulp van een oud-rechter in
Beukende Rechter hoekt terug
Wicher Wedzinga schreef: | Maar dan is het ook zaak dat de kwaliteit van de advocatuur verbetert. In de jaren dat ik rechter was, heb ik slechts zelden een advocaat meegemaakt die wist waarover hij sprak. Die kennis van zaken had. Negen van de tien advocaten was “bagger”. Wel forse declaraties indienen, maar de kwaliteit was ver te zoeken, al ontging de cliënt annex verdachte dat in de meeste gevallen. “Vrijspraak, ondanks advocaat” noemden wij rechters dat wel eens in de wandelgangen. Daar wil ik iets aan doen, mits men mij toelaat tot de advocatuur. |
_________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Nosferatu
|
Geplaatst: di 09 jan 2007 15:27 Onderwerp: |
|
|
Ik dacht dat het tijd werd je eens te beantwoorden Beide. Maar als we 's mans gedachtenroerselen op de door jou gelinkte kwaliteitssite lezen lijken beide me uitgesloten. Hopelijk voorgoed. Overigens: meneer is binnen een jaar afgezakt van Tekst & Commentaar naar Geen Stijl, het gaat hard.
bona fides schreef: | Wat vind je precies onwaarschijnlijk, dat hij is toegelaten door de orde ondanks zijn strafrechtelijk verleden? Of dat een strafpleiter van naam zich met hem inlaat? |
|
|
|
|
 |
Nosferatu
|
Geplaatst: wo 17 jan 2007 21:16 Onderwerp: |
|
|
Het gaat lekker met Wichertje: http://www.ad.nl/binnenland/article999387.ece
En mocht het tot een veroordeling komen: aangezien het voor een oud-raadsheer wel buitengewoon pijnlijk is om binnen een jaar twee keer terecht te moeten staan zal hij er wel met een voorwaardelijke geldboete vanaf komen. |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: di 08 apr 2008 1:28 Onderwerp: |
|
|
Quote: | Anders dan de officier van justitie, is de rechtbank van oordeel dat de oud-rechter zich schuldig heeft gemaakt aan afpersing en bedreiging. |
Lijkt er niet op dat hij wordt ontzien door zijn voormalige collega's. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|