|
Auteur |
Bericht |
Bartoow
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 23 dec 2010 18:35 Onderwerp: Reactie op machtiging |
|
|
Onlangs ben ik door mijn collega gemachtigd inzake afhandeling Mulder beschikking.
In de eerste brief,met een Wob verzoek, gericht aan het KLPD heeft die collega mij gemachtigd d.m.v. de volgende tekst:
"Hierbij machtigt ondergetekende de heer B inzake de verdere afhandeling en correspondentie in bovengenoemde zaak.
Ik verzoek u dan ook alle correspondentie aan de gemachtigde heer B te zenden in plaats van kentekenhouder op het volgende adres: XXXXXX"
En dan de NAW gegevens en handtekening van de collega en mijzelf.
Van het KLPD kreeg ik onderstaande brief retour.
Graag jullie inhoudelijke reactie hierop. Bedankt alvast!
 |
|
|
|
 |
Laurens02
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 467
|
Geplaatst: vr 24 dec 2010 0:21 Onderwerp: Re: Reactie op machtiging |
|
|
Bartoow schreef: | Onlangs ben ik door mijn collega gemachtigd inzake afhandeling Mulder beschikking.
In de eerste brief,met een Wob verzoek, gericht aan het KLPD heeft die collega mij gemachtigd d.m.v. de volgende tekst:
"Hierbij machtigt ondergetekende de heer B inzake de verdere afhandeling en correspondentie in bovengenoemde zaak.
Ik verzoek u dan ook alle correspondentie aan de gemachtigde heer B te zenden in plaats van kentekenhouder op het volgende adres: XXXXXX"
En dan de NAW gegevens en handtekening van de collega en mijzelf.
Van het KLPD kreeg ik onderstaande brief retour.
Graag jullie inhoudelijke reactie hierop. Bedankt alvast!
 |
Hahaha, voor het ontleden van de zinnen heb je die termijn van 14 dagen al nodig!
In normale taal staat hier volgens mij:
"In de machtiging staat uitdrukkelijk vermeld dat u alleen gemachtigd bent voor zover het gaat om het ontvangen van post. Dat is niet voldoende, dus zul je een machtiging moeten sturen waarin staat dat de gemachtigde alle handelingen aangaande dit beroep mag verrichten. Stuur ook even een kopie legitimatiebewijs mee."
Ik denk dat het vooral om een kopie legitimatiebewijs gaat, maar schrijf vooral de machtiging ook nog wat verder uit: zaaknummer xxxx, etc. Ik zie in de brief niet echt heel duidelijk wat er nog precies gevraagd wordt. _________________ È meglio una mano dal giudice, che un abbraccio dall'avvocato. |
|
|
|
 |
Bartoow
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 24 dec 2010 8:16 Onderwerp: Re: Reactie op machtiging |
|
|
Bartoow schreef: | Onlangs ben ik door mijn collega gemachtigd inzake afhandeling Mulder beschikking.
[i]"Hierbij machtigt ondergetekende de heer B inzake de verdere afhandeling en correspondentie in bovengenoemde zaak.] |
Hier staat toch dat ik gemachtigd ben voor verdere afhandeling? Wel eens vaker deze biref zo verstuurd en nooit wat van gehoord. Alleen nu.
Moet dat zo specifiek, of is dit alleen tijdrekken en pesten door KLPD? |
|
|
|
 |
Furr
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): NTI
|
Geplaatst: vr 24 dec 2010 14:26 Onderwerp: |
|
|
Politie Twente wilde destijds van mij ook een kopie ID kaart; nooit gegeven! Naam en datum zaaknummer handtekening etc stonden er allemaal netjes op. Hebben ze nooit weer over gezeurd. |
|
|
|
 |
|