|
Auteur |
Bericht |
deliyurek
Leeftijd: 31 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: wo 23 mei 2012 11:39 Onderwerp: RU Nijmegen oefententamens |
|
|
weet iemand hoe je op de site van de RU of blackboard of waar dan ook je oefententamens of oude tentamens kunt vinden om te leren? |
|
|
|
 |
Rianne999
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 134
|
Geplaatst: wo 23 mei 2012 12:47 Onderwerp: |
|
|
Vaak hebben de vakken zelf bij de documenten op blackboard een oefententamen gezet of achterin de reader. En op www.studeersnel.nl vind je ook veel aantekeningen, samenvattingen en oefententamens van studenten zelf (rechtstreekse link: http://www.studeersnel.nl/radboud-universiteit-nijmegen/nederlands-recht/14/439 ). Ook kun je ze bij de JFV halen, maar die zijn volgens mij meestal zonder antwoorden.
Laatst aangepast door Rianne999 op wo 23 mei 2012 14:21, in totaal 1 keer bewerkt |
|
|
|
 |
Leer Ling
Leeftijd: 124 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: wo 23 mei 2012 13:59 Onderwerp: |
|
|
Ik zou in ieder geval wegblijven van de jfv samenvattingen. Die vind ik persoonlijk meestal niks. Koop dan voor sommige vakken een boom boekje als hulpje.
Oude tentamens staan idd op studeersnel. Pas op bij antwoorden, want die willen niet altijd even goed zijn. Of gewoon compleet fout. |
|
|
|
 |
Rianne999
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 134
|
Geplaatst: wo 23 mei 2012 14:22 Onderwerp: |
|
|
Samenvattingen van de JFV zijn idd niet geweldig en niet up to date. Oefententamens die je daar kan kopen worden wel door de universiteit zelf aangeleverd hoorde ik, dus die zouden dan wel gewoon goed moeten zijn, alleen helaas zonder antwoorden  |
|
|
|
 |
deliyurek
Leeftijd: 31 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN
|
Geplaatst: wo 23 mei 2012 16:21 Onderwerp: |
|
|
oké super! dankjewel! dat gaat studeersnel dan worden, want zonder antwoorden kom je ook niet zover... |
|
|
|
 |
Rechtenstudent999
Leeftijd: 34 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: vr 14 dec 2012 18:15 Onderwerp: Veel oefententamens met antwoorden |
|
|
Op www.studytube.nl vind je ook veel oefententamens met antwoorden. Je kunt daar de vragen per onderwerp oefenen en je krijgt er uitleg bij.
Succes ermee!
Gr, alicia |
|
|
|
 |
|