|
Auteur |
Bericht |
Wouter_V
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4
|
Geplaatst: za 14 feb 2009 13:06 Onderwerp: Probleemstelling Scriptie Strafrecht |
|
|
Hallo allemaal,
Voor mijn Scriptie Strafrecht wil ik heel graag schrijven over het gebruik van getuigenverklaringen van minderjarigen in (hoofdzakelijk) zedenzaken, of de wettelijke waarborgen hieromtrent voldoende zijn en hoe het in de praktijk vaak gaat. Uit onderzoeken blijkt dat deze verklaringen, vooral na echtscheidingen, vaak niet kloppen. Ik zit echter heel erg te worstelen met een probleemstelling en vroeg me af of iemand een idee heeft.
Ik vraag me uberhaupt trouwens af wat jullie van dit onderwerp vinden.
Alvast bedankt voor de moeite! |
|
|
|
 |
Freankie
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 20
|
Geplaatst: ma 16 feb 2009 11:05 Onderwerp: |
|
|
Ik denk dat daar voldoende literatuur over te vinden is. Wellicht is het handig om eerst de literatuur in te duiken om vervolgens een probleemstelling af te bakenen.
Overigens een heel interessant onderwerp, maar ik denk wel dat je op zou moeten schieten met je boeken te halen in de bibliotheek want ik denk niet dat je de enige bent die dit type getuige wilt schrijven. |
|
|
|
 |
|