Cindy1980
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 01 apr 2012 10:42 Onderwerp: Probleem met contract en wel aan het werk |
|
|
Beste formuleren,
Graag jullie advies om het volgende... Per 1 februari ben ik begonnen bij mijn huidige werkgever, waarbij ik nog geen arbeidscontract heb ontvangen. Ik heb twee weken gezeurd om een contract en toen het er uiteindelijk kwam, bleek dit een knullig ding te zijn, waarbij er alleen een salaris vermeld was, de reiskosten en telefoonkosten misten. Op dat moment klopte mijn functie... Maar ook dit klopt nu niet meer.
Ik heb dit toen gemeld en daar werd in eerste instantie boos op gereageerd...
Ik heb een mail gestuurd met wat ik er graag anders aan zou willen zien en daar is toen een gesprek op gekomen met de belofte dat er aan de reiskosten gewerkt zou gaan worden en dat het aangepast ze worden...
Inmiddels ben ik een maand verder en heb ik nog steeds geen contract gehad... Er was een drie maanden contract afgesproken, maar er werd vermeld dat dit zou eindigen, op 1 mei terwijl dit niet de afspraak was, nu is het verlegd tot 1 augustus, maar allemaal mondeling...
Ik krijg wel loon, maar er is niks ondertekend... Mijn functie klopt ondertussen ook niet meer, inmiddels ben ik sales, maar er zijn geen doelstellingen en niks klopt... Ik wil mij maandag ziek melden omdat ik het zo niet meer zie zitten, wat is uw advies? |
|