|
Auteur |
Bericht |
dentinox
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 16 aug 2013 22:09 Onderwerp: Postwet |
|
|
Ik zou een pakketje hebben moeten krijgen van selektvracht.
Echter is mijn pakket nooit afgeleverd, en ook niet bij anderen in de straat, ondanks dat er geen briefje is achtergelaten, maar wel afgeleverd staat.
Dus heb ik gebeld, maar die dame kon me alleen vertellen dat de verzender (duitsland) een klacht of status navraag mag doen. En indien mogelijk een schadevergoeding.
Is het niet zo met de nieuwe postwet dat ik als ontvanger ook de status zoals handtekening mag opvragen. Ik wil weten wie het pakket heeft gehad of getekend.
En is selektvracht niet verantwoordelijk voor een goede aflevering. Want nu kan de bezorger natuurlijk het pakketje hebben gestolen en getekend.
Kan ik ze verzoeken mij deze informatie te geven op wijzen op hun andere plichten. En zo ja welke of wat.
Ik wil ze namelijk toch aanschrijven. |
|
|
|
 |
dr.dunno
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU Studieomgeving (MA): UU Berichten: 774
|
Geplaatst: vr 30 aug 2013 19:06 Onderwerp: |
|
|
Selektvracht is van DHL en heeft niets te maken met PostNL, evenmin met de 'postwet'. Je zult contact met hen moeten opnemen, of met de verzender. _________________ Catapultum habeo. Isi pecuniam omnem mihi dabis, ad caput tuum saxum immane! |
|
|
|
 |
|