|
Auteur |
Bericht |
evelyn
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 19 apr 2011 16:49 Onderwerp: Persoonlijke berichten opeisen van een forum |
|
|
Ik ben opgelicht via een forum. Nadat ik daar over klaagde bij de moderaters kreeg notabene ik een ban.
Het enige wat ik nu wil is mijn persoonlijke berichten uit kunnen printen om er mee naar de politie te kunnen. Daar kan ik door de ban nu niet bij.
Daarin doet de persoon in kwestie toezeggingen die zij nu niet na komt.
Zonder die persoonlijke berichten heb ik geen bewijs in de hand.
Mag ik deze eisen van de moderaters?? Zij zwijgen nu iedere mail van mij dood. |
|
|
|
 |
Jet
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 19 apr 2011 16:53 Onderwerp: |
|
|
Is het niet handiger om gewoon iemand anders lid te laten worden, hem/haar te wijzen op betreffend topic en die dan door hem/haar uit te laten printen?
Als je een IP ban hebt, is het handig als dit niet bij jou thuis gebeurd, maar bij die ander. Volgens mij is dat de kortste weg. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: di 19 apr 2011 17:09 Onderwerp: |
|
|
Jet schreef: | Is het niet handiger om gewoon iemand anders lid te laten worden, hem/haar te wijzen op betreffend topic en die dan door hem/haar uit te laten printen? |
Persoonlijke berichten. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
evelyn
Leeftijd: 63 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 19 apr 2011 17:50 Onderwerp: |
|
|
Ik wil geen topic uitprinten, maar persoonlijke berichten uit mijn postvak in.
Daar kan niemand anders bij. |
|
|
|
 |
Jet
Leeftijd: 62 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 19 apr 2011 18:01 Onderwerp: |
|
|
Ow... ik dacht dat het beloftes in een topic waren. Sja... dan wordt het lastiger. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: di 19 apr 2011 18:03 Onderwerp: |
|
|
Tja, je kunt natuurlijk van alles eisen, maar of ze je inzage gaan geven is een tweede. Met de vraag of je op dit punt in je "recht" staat heeft dit niet zoveel te maken, tenzij je er een rechtszaak van gaat maken.
Als het niet lukt om inzage te krijgen kun je nog steeds aangifte van oplichting doen bij de politie en de politie vertellen dat ze bij de forumbeheerder bewijs kunnen vinden. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
Ibbeltje
Leeftijd: 60 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 09 jun 2011 14:35 Onderwerp: |
|
|
evelyn schreef: | Ik wil geen topic uitprinten, maar persoonlijke berichten uit mijn postvak in.
Daar kan niemand anders bij. |
Volgens mij kan een moderator ook niet bij je Postvak In.
Dat zou niet normaal zijn, want dan kunnen de moderatoren alles lezen wat hun niet aangaat. Dus het lijkt mij sterk. |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
|
Geplaatst: vr 10 jun 2011 22:11 Onderwerp: |
|
|
Een "normale" moderator kan dat wellicht niet, maar de beheerder van de site kan natuurlijk overal bij. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|