|
Auteur |
Bericht |
juror1
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HAN
|
Geplaatst: za 18 feb 2012 19:44 Onderwerp: Pakkans. hoe groot? |
|
|
Gisternacht ben ik uit het niets in mijn gezicht geslagen door iemand. het was door één iemand die in een groep van 6/7/8 man was. ik was met 3 anderen. daarna is die groep weggelopen en is de persoon die mij geslagen heeft in een taxi gestapt. een vriend van mij heeft toen het kenteken van de taxi onthouden, alleen één van de zes letters/cijfers weet hij niet meer zeker, de rest wel. mijn vrienden en ik zouden deze persoon herkennen.
we weten dus waar en hoe laat die taxi er was. ik ben vandaag naar het bureau gegaan en ze hebben mij een afspraak gemaakt voor maandag.
ik vroeg me af hoe groot jullie de pakkans achten met de gegeven informatie? ik ging ervan uit dat die minimaal was, maar dit verhaal met de taxi geeft mij toch wel wat hoop. iemand? |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: za 18 feb 2012 20:45 Onderwerp: |
|
|
Is nog steeds minimaal.
Als de taxi achterhaald kan worden, is alleen de straat bekend waar de personen afgezet zijn.
Met een beetje mazzel weet de chauffeur het huisnummer.
Maar dan moet er wel gelijk op geïnvesteerd worden, anders weet de chauffeur dit echt niet meer.
Over een maand of 3 kan de taxi nog wel achterhaald worden, en uit de ritregistraties de rijroute, maar of de chauffeur zich dan nog iets kan herinneren......
En meteen op investeren... Ik hoop het, maar vaak zijn er zaken zijn met meer prioriteit.... Wat niet wil zeggen dat u geen aangifte moet doen, voor hetzelfde geld zijn er die avond meer aangiften over dezelfde groep mensen. |
|
|
|
 |
|