|
Auteur |
Bericht |
Meanno
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: za 09 mei 2009 13:22 Onderwerp: Overname onderneming |
|
|
Beste allen,
Voor een opdracht van ondernemingsrecht in B3 moeten we een overnameovereenkomst opstellen waarin de ene onderneming 'A' de onderneming 'B' overneemt d.m.v. het opkopen van de aandelen van dat bedrijf. Hierbij is B een structuurvennootschap.
Ik weet wel wat er ongeveer in deze overeenkomst moet staan, maar ik zou heel graag een voorbeeldovereenkomst zien. Heeft iemand mogelijk zo'n voorbeeld die hij mij sturen wil? Alvast bedankt.
Vr. groet,
Menno |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: za 09 mei 2009 15:00 Onderwerp: |
|
|
Je kunt een standaard plukken uit de Kluwerdatabase (toegankelijk via de vpn-verbinding). Zie Modellen voor de Rechtspraktijk. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Meanno
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR
|
Geplaatst: zo 10 mei 2009 12:26 Onderwerp: |
|
|
Kijk daar heb ik gevonden wat ik zocht! Hartelijk dank voor je hulp! |
|
|
|
 |
MarijnP
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 321
|
Geplaatst: di 12 mei 2009 16:11 Onderwerp: |
|
|
Ah, ik wilde net dezelfde vraag stellen. Morgen maar weer even naar de uni.
Meanno, wat voor literatuur gebruik jij verder allemaal voor deze opdracht? Alleen dat artikel dat werd aangeraden? In de gewone boeken die bij het vak horen kan ik niet echt iets vinden. |
|
|
|
 |
|