Beyaz Sensin
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM
|
Geplaatst: do 30 jun 2011 15:23 Onderwerp: Opvragen camerabeelden kluis bij de bank |
|
|
Beste mensen,
Ik heb een wat aparte vraag, ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Mijn excuses als ik mijn topic in de verkeerde categorie heb geplaatst.
Even beknopt samengevat: Ik ga scheiden van mijn partner en zij haalt de kluis leeg (waar de bruidsschat in lag). Dit valt uiteraard onder het gezamenlijk vermogen en ze zegt dat ze dit niet heeft gedaan natuurlijk!
Is het mogelijk dat ik de camerabeelden bij de bank overhandigd krijg om deze aan mijn advocaat te geven? Welke criteria zijn hieraan verbonden etc. Is dit recht via een rechter te verkrijgen? Privacy-wetgeving speelt een rol neem ik aan.
Jullie zullen allemaal zeggen, vraag het je advocaat zou ik zeggen. Maar hij vroeg mij of ik dit geregeld kon krijgen bij de bank. Voordat ik de bank bel wil ik wat meer achtergrondinfo in deze situatie.
Alvast bedankt voor jullie moeite. Zie jullie antwoorden met belangstelling tegemoet.
Groetjes.
Update: BTW: met camerabeelden bedoel ik niet wat er precies uit de kluis is gepakt (volgens mij mogen daar ook geen camera's op gericht zijn), maar meer in de gang naar de kluis. |
|