Koop
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 23 feb 2011 13:03 Onderwerp: Opgezegd (proef)abonnement toch betalen? |
|
|
Ik heb een vraag met betrekking op mijn rechten aangaande een proefabonnement van HR Rendement.
Ik was ooit geabonneerd op HR Rendement. In 2009 heb ik het abonnement op HR Rendement schriftelijk opgezegd en hier kreeg ik ook een bevestiging van. Echter na de opzegging bleef ik HR Rendement ontvangen?!. Ik heb daarop direct gebeld met de ServiceDesk. Toen ik belde met de servicedesk werd me verteld dat hetgeen ik ontving HR Rendement Dossier bleek te zijn. Dezelfde blauwe kleur, hetzelfde lettertype echter in een hoekje het woord dossier. Volgens de servicedesk had ik er ooit een proefabonnement op genomen. Ik kan mij dat niet meer herinneren, ik heb nooit een handtekening ergens gezet. Rekeningen die ik van Rendement kreeg heb ik eigenlijk gewoon blind overgemaakt (niet heel handig natuurlijk) maar ik houd niet van achterstallige rekeningen dus zoiets gaat dan in een ruk door. Omdat Dossier dezelfde kleur en dezelfde stijl heeft is het mij nooit opgevallen dat dit echt een ander abonnement was dan HR Rendement. Ik ben dan ook van mening dat ik met het opzeggen van HR Rendement ook HR Rendement dossier zou hebben opgezegd. Rendement denkt daar echter anders over, zij houden vast aan de stelling dat ik dossier niet schriftelijk heb opgezegd en dus moet betalen voor een jaarabonnement a EUR130,-, en dreigen nu met een deurwaarder. Ik blijf vinden dat ik heb opgezegd en wil niet betalen maar wat is mijn recht? en hoe sterk sta ik als dit daadwerkelijk voor een rechter moet gaan verschijnen?
Alvast bedankt voor het antwoord!
 |
|