|
|
| Auteur |
Bericht |
menno_
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 10 jan 2010 11:49 Onderwerp: Opgelicht door autobedrijf, km stand klopt niet |
|
|
ik heb een auto gekocht een maand geleden. nu wou ik met een andere auto ruilen bij een autobedrijf(dealer)
nadat we de autos hadden gezien wou hij nog de nap uitlezen. en wat blijkt, de km stand is teruggedraaid van mijn auto! ik wist niet wat ik hoorde! ik heb een uitdraai meegekregen en daarin zie je dat de vorige eigenaar hem nog een paar dagen voor ik hem kocht een ton heeft terugedraaid! natuurlijk ging de inruil niet meer door.
het was een autohandelaar(hij had ook meerdere auto's in de showroom) maar ik heb er geen factuur of iets bij gekregen. het viel me al op toen hij zei dat deze auto eigenlijk van zijn vriend was die er later ook bij kwam om de reserve sleutel te brengen. en hij werkt ook in zijn autobedrijf, dus werknemer denk ik) hij verkocht hem dus voor hem.
ik heb alle gegevens van die man, ik weet niet hoe ik nu moet beginnen, wat te doen? kunnen jullie mij helpen? heb ik recht op mijn geld terug te krijgen of vergoeding??? |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: zo 10 jan 2010 14:34 Onderwerp: |
|
|
Dubbele post. Deze draad kan dicht. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
menno_
|
Geplaatst: zo 10 jan 2010 22:53 Onderwerp: |
|
|
| laat hem hier ook maar staan, deze topic wordt meer bekeken |
|
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22916
|
Geplaatst: zo 10 jan 2010 23:04 Onderwerp: |
|
|
Daar ga je niet over ben ik bang
Het is een potentiële verspilling van de inspanningen van andere forumleden om hetzelfde bericht in meerdere draden te plaatsen. Dubbele draden worden het best gesloten. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
 |
menno_
|
Geplaatst: wo 13 jan 2010 0:29 Onderwerp: |
|
|
ik ben bij de politie geweest en die vertelde mij dat het om een civiele procedure ging en dat zij er dus niks aan kunnen doen.
ook ben ik langs een jursitenpost geweest die mij adviseerde om een aangetekende brief te versturen en daarna jurdische stappen te nemen
maar zal ik gelijk krijgen |
|
|
|
|
 |
|
|