|
Auteur |
Bericht |
Bartaz
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 58
|
Geplaatst: di 25 mei 2010 19:51 Onderwerp: Op zoek naar uitspraak |
|
|
Weet iemand hoe ik aan de volgende uitspraak kan komen?
Jade International Steel Stahl Und Eisen GmbH & Co KG v Robert Nicholas (Steels) Ltd [1978] 1 QB 917
Dit is rampzalig, ik kan 'm nergens vinden. (voornamelijk omdat ik niet weet waar ik moet zoeken...)
EDIT: Uitspraak inmiddels gevonden via Westlaw. Ik kon er niet op komen, maar nu blijkt dat je via een heel vreemde omweg virtueel via de faculteitscomputer moet gaan. Dan kan het wel... |
|
|
|
 |
Don
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 61
|
Geplaatst: di 25 mei 2010 20:29 Onderwerp: Re: Op zoek naar uitspraak |
|
|
Bartaz schreef: | Weet iemand hoe ik aan de volgende uitspraak kan komen?
Jade International Steel Stahl Und Eisen GmbH & Co KG v Robert Nicholas (Steels) Ltd [1978] 1 QB 917
Dit is rampzalig, ik kan 'm nergens vinden. (voornamelijk omdat ik niet weet waar ik moet zoeken...)
EDIT: Uitspraak inmiddels gevonden via Westlaw. Ik kon er niet op komen, maar nu blijkt dat je via een heel vreemde omweg virtueel via de faculteitscomputer moet gaan. Dan kan het wel... |
Sowieso kan het geen kwaad om je licht op te steken bij de bibliotheek van je faculteit. Ze beschikken daar veelal over een heel arsenaal aan mogelijkheden om je studie vlotter te laten verlopen. |
|
|
|
 |
Bartaz
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UM Studieomgeving (MA): UM Berichten: 58
|
Geplaatst: di 25 mei 2010 21:18 Onderwerp: Re: Op zoek naar uitspraak |
|
|
Don schreef: | Bartaz schreef: | Weet iemand hoe ik aan de volgende uitspraak kan komen?
Sowieso kan het geen kwaad om je licht op te steken bij de bibliotheek van je faculteit. Ze beschikken daar veelal over een heel arsenaal aan mogelijkheden om je studie vlotter te laten verlopen. |
Weet ik, ik ben inmiddels ook al masterstudent, maar ik ben alleen niet zo bekend met de ICTmogelijkheden die de faculteit biedt.
Ik vermoedde wel dat ik 'm via westlaw zou kunnen vinden, maar kon daar niet inloggen, dus wist niet precies waar verder te kijken. Uiteindelijk bleek dat het mogelijk is om op afstand via de server van de universiteit in combinatie met een bepaalde link die op blackboard staat in te loggen op westlaw.
Jurist, geen ICT-expert  |
|
|
|
 |
|