Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
conimus
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 30 mei 2012 8:04 Onderwerp: Op zoek naar een goede advocaat |
|
|
Ik ben op zoek naar een goede advocaat die mij kan bijstaan in mijn strijd om mijn zoontje te kunnen zien. Sinds 6 maanden heb ik mijn zoontje niet meer gezien omdat zijn moeder hem dermate heeft beinvloed dat hij niet meer bij mij wil komen. Ik ben al sinds 2007 bezig om ervoor te zorgen dat mijn exvrouw de omgangsregeling naleeft. Ik heb sinds 2007 een aantal advocaten gehad. Echter was er niet 1 bij die het aandurfde om mijn ex-vrouw aan te pakken. Het leek er steeds op alsof de betreffende advocaten al op voorhand achter mijn ex-vrouw stonden.
Ik weet dat ik sterk sta omdat ik niet diegene ben die zich niet aan de omgangsregeling houdt. Nu wil ik alleen nog een advocaat die het aandurft om mijn ex-vrouw aan te pakken en ervoor kan zorgen dat ik mijn zoontje weer kan zien.
Wie weet een goede advocaat, in de regio Deventer, die bereid is om mijn ex-vrouw aan te pakken in deze kwestie?
Alvast bedankt! |
|
|
|
 |
Ronald78
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 796
|
Geplaatst: wo 30 mei 2012 9:57 Onderwerp: |
|
|
Er zal ongetwijfeld een advocaat zijn die niet te beroerd is om op jouw kosten je ex het leven zuur te maken. Ik ken ze echter niet en ga je daarom ook niet doorverwijzen - dat zouden ze me niet in dank afnemen.
Als meerdere advocaten aangeven dat procederen niet zinvol is, dan kan dat meerdere oorzaken hebben. Je ex kan bijvoorbeeld de lokale deken zijn, of een andere, zeer invloedrijke positie bekleden. Of de kans is inderdaad groot dat je een rechtzaak zou verliezen. Doorgaans heeft een advocaat een aardige kijk op dat soort dingen.
Wat geven al die advocaten als reden aan om niet te durven? _________________ Ik weet niet zoveel van rechten. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|