|
Auteur |
Bericht |
IKKE80
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 14 okt 2005 0:05 Onderwerp: Ontslag en werknemer niet aangegeven bij UWV, toekomst? |
|
|
mijn werkgever waar ik sinds jan jl werk heeft mij nooit heeft aangegeven bij het uwv ! ik zeurde al steeds om loonstrookjes maar hij had elke x een andere %^%& smoes! ik heb er 3 van de 1e 3 mnd dus. daar staat wel op dat er van alles afgedragen is maar dit schijnt niet te kloppen !!
heb vandaag ( nog niet officieel/ schriftelijk) ontslag gekregen daar hij is gestopt met zijn bedrijf ( niet failliet) wat heeft dit voor gevolgen voor mij ook ivm de nieuwe zorgstelsel? ik weet dat ik nu geen recht op uitkering heb omdat hij mij niet heeft aangemeld.
wie weet er iets van die gevolgen?
alvast bedankt! |
|
|
|
 |
abraxes
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: vr 14 okt 2005 16:55 Onderwerp: |
|
|
van belang is de feitelijke toestand, de administratie van het uwv moet zo spoedig mogelijk informatie ontvangen omtrent de dienstverband gegevens, eventuele onduidelijkheden zijn in 1e instantie punt van zorg voor de werkgever. Heb je al contact opgenomen met het UWV? Heb je al een aanvraag ingediend bij het CWI en sta je al ingeschreven als werkzoekende? Zo niet, doe dit dan zo spoedig mogelijken! Het UWV heeft er tevens belang bij dat er premie wordt afgedragen. |
|
|
|
 |
|