Content Syndication
|
|
|
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
Auteur |
Bericht |
SAGITARIUS
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 04 aug 2011 15:29 Onderwerp: Onthouden van Burgerlijke Rechten |
|
|
Justitiele kwesties worden op minnelijke wijze afgedaan naar mijn persoon.mbt geweldpleging.
Diverse vormen van aangiftes worden misleid en nietig afgedaan.
Diverse serieuze onderwerpen worden in zijn geheel niet beantwoord zodra ik deze op schrift weergeef, met andere woorden ben op mijzelf aangewezen ook al dreigt er gevaar.
Diverse keren een beroep gedaan op deze tenietdoeningen en misleidingen en deze worden ongegrond verklaart door Politie Rijnmond.
Geweldpleging door Politie wordt misleid in die zin dat aangifte overbodig lijkt.
Aangiftes zoals ik ze onlangs uitvaardigde worden doodgezwegen.
Mensen ik ben een normale burger met burgerrechten, echter met een justitieel verleden, ook in die zin dat dit klaarblijkelijk nogal een verschil uitmaakt en eerder wordt gezien als een crimineel die niet al te veel coulance moet of mag verwachten ondanks het feit dat mijn criminele loopbaan nog dateert uit 1998,en we zitten nu in 2011.
Ik heb het niet meer zo op die politie als ze alles proberen af te doen als onrelevant.
Mijn laatste aangifte is gebaseert op op een vorm van manipulatie en intimidatie welke dateert uit de periode van detentie,s tot 1998, echter daarmee was mijn leven nog niet geheeld van al hetgeen ik opliep binnen de muren van justitie, en in dat opzicht zeg ik dan ook dat de Overheid aansprakelijk is voor mijn vorm van aandoening die ik overhield vanaf 1995 tijdens een arrest op het politiebureau te Hellevoetsluis.
En nadien voorging in detenties in Grave en Leeuwarden, waarvan ik zeg dat de Overheid haar hand heeft in het geen ik meemaakte en in dat opzicht dan ook zeg hier is sprake van een bepaalde vorm van intimidatie en manipulatie, om hierover niet direct in details te treden maar een normale gezonde verklaring valt hierover niet te geven, en als er in dat opzicht sprake is van meerdere detenties en eer geen sprake is van misbruik van middellen etc er op zijn minst sprake moet zijn van iets buitengewoons, als de Justitie dan op haar beurt zegt:
Politie belt mij met de vraag of ik de kwestie cq aangifte nog wil doorzetten inzake manipulatie en intimidatie en het bewerken van een persoon etc etc, waarop ik telefonisch antwoorde in principe wel, als eerste al vreemd dat Politie deze vraag voorlegd, Politie hoort gewoon haar werk te doen, en als ik zeg dat ik op de bovenliggende feitten benadeelt ben door de overheid is er geen enkele aanleiding voor de politie om bij telefoon aan mij te gaan vragen of ik deze aangifte welke ik deed per internet voort te zetten, uiteraard anders ligt deze er niet en zou er ook nooit reden geweest zijn om mij te bellenm toch.
Maar goed nadat ik dus circa een maand terug dit vermelde aan de agent, bleef het akelig stil,nadien het telefoongesprek nog doorgemaild aan de politie, en wederom daarin aangegeven dat ik aangifte wil doen van deze vorm van benadeling, maar geen reactie, een persoonlijk Schrijven aan het Politiebureau Hellevoetsluis, maar ook nadien blijft het alsnog stil, en in dat opzicht opgeteld bij alle andere tenietdoeningen alhier in deze gemeente plus dan nog de fikkerstreken en tenietdoeningen in het algemeen doen mij denken aan het feit , ik kan schreeuwen en klagen en zeuren wat ik wil, wat toendertijd ook werd bekrachtigd in een gesprek met Agente M.BLAAK die ook letterlijk zei je kunt klagebn wat je wilt,maar in dat opzicht het idee krijg dat ik onthouden wordt van mijn burgerlijke rechten en mijn status als ex deliquent hierin parten speelt, ondanks het feit dat ik reeds al meer als 10 jaar als normaal staatsburger leef onder normale omstandigheden,danwel met alcohol kamp, maar neemt niet weg dat er geen aangifte mogelijk moet of kan zijn ivm alcoholmisbruik.
Dan ook, en het is een mond vol ik mij wil laten informeren over deze toestand, uiteraard weet ik dat een aangifte niet geweigerd mag worden maar mag de politie deze zo af doen ???, zonder iets van zich te laten vernemen verders , zeker als het gaat om intieme kwestie, ook daar stoorde ik me overigens an, dat ik met veel pijn en moeite alle juiste woorden boven tafel probeer te halen laten we het maar houden op dat mijn leven hierdoor zwaar is beinvloed en diverse gevolgen met zich mee bracht om alsnog niet in detail te treden, maar dat de politie dan klakkeloos en achteloos gaat lopen bellen wil je dat nog voort zetten die melding ????,terwijl het dus een kwestie betreft die zo intiem is dat ik me er door benadeelt voelde, beetje zoiets van gaan we nu met vleeswaren smijten over de telefoon, terwijl het in eerste opzicht een kwestie betreft en behoeft aan bureau zeden ? en dan maar even doodleuk gaan bellen en opmerkingen maken als ik qoute: Als ik dat verhaal aan ga horen dan denk ik dat mijn oren gaan klapperren aldus de agent die mij belde??.
En sindsdien blijft het stil ondanks diverse pogingen om mijzelf kenbaar te maken in deze kwestie.
En dan heb ik het nog niet eens over besef, maar dat ik huidig maar weer het Rechtenforum moet raadplegen geeft al aan dat ik niet het recht krijg zoals ik deze behoor te krijgen, in alle ongemak van mijn beleefwereld qua verstandhouding met politie en justitie, of moet ik inderdaad ondanks mijn goede houding en verstandhouding voor dat soort mensen de hoogtste boom uit te zoeken want ze zijn no good.
Corrupt en crimineel en in dat opzicht nog vuiler dan ik zelf, wat verdienen deze mensen dan ? heh.
Vooral die Korpschef hier in de gemeente die loopt alles tegen te gaan en tegen zijn agenten te zeggen dat ze mij niet te woord moeten staan of helpen, ik heb je wel op de korrel hoor,JKorpschef Bruggehoofd 11,was jij dat toevallig aan de telefoon met dat klapperende oren verhaal ?.
In ieder geval dit moest ik even kwijt, er zijn mensen op dit forum die wel is iets meekregen van deze kwestie, die ook een beetje verbaasdf waren uiteraard, de kwestie geeft ook alle buitensporigheid enzo, maar juist door alles stil te zwijgen en het liefst af te doen in psychiatrie enzo krijg je dus dit soort reacties ten spijt van eigen handelen.
En het is gewoon een feit,het verhoor toen met die Agebnte Anouscka was al buitensporig hetgeen ik meemaakte op het bureau evenzo, en wat nog is dan met die hartaanvallen in de bajes als ik mijn zinj doorzet in mijn manier en mijn beleving, ben ik uiteraard een gevaar voor de integriteit toch, daarom maar stil houden zeker.
Dat noem ik nou ontnemen van burgerlijke rechten en de diverse aantijgingen daarin, wie staat mij hierin bij op dit forum ????. |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: do 04 aug 2011 16:08 Onderwerp: |
|
|
Welkom terug.. |
|
|
|
 |
Thessa
Leeftijd: 43 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 92
|
Geplaatst: vr 05 aug 2011 10:11 Onderwerp: |
|
|
Sorry maar ik begrijp echt helemaal niks van je verhaal en als je in je aangifte via internet net zo vaag bent geweest, snap ik heel goed dat ze contact met je opnemen om er naar te vragen.
Je hebt het over manipulatie en intimidatie. Verder op in je verhaal heb je het over een vorm van benadeling. Ik heb dan ook geen idee van welk strafbaar feit je aangifte hebt gedaan. En wat voor bewijs/aanwijzingen liggen er?
Je spreekt over een aandoening die je er aan over hebt gehouden. Maar wat voor aandoening dan en kun je aantonen dat die aandoening veroorzaakt is door de overheid?
Inderdaad is de politie verplicht om een aangifte op te nemen. Er is echter geen onderzoeksplicht.
Als de politie geen strafbaar feit ziet en/of geen aanwijzingen dan zal een onderzoek uit kunnen blijven. Het is dan wel zo netjes om de aangever hiervan op de hoogte te brengen, maar dat blijft nog al eens uit.
Het helpt je zaak in ieder geval niet door op internet te zetten dat je de korpschef op de korrel hebt. Ik betwijfel zeer dat er iemand is, of dat nou een korpschef is of niet, die instructies geeft om niet met jou te praten.
Maak een afspraak om aangifte te doen en wees duidelijk in wat je wilt.
Eventueel kun je een artikel 12 procedure beginnen, raadpleeg een advocaat. |
|
|
|
 |
MarijnP
Leeftijd: 37 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 321
|
Geplaatst: vr 05 aug 2011 22:19 Onderwerp: |
|
|
Het is weer een pareltje, Helvoet. |
|
|
|
 |
|
 |
Pagina 1 van 1 |
|
|
U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen U mag geen reacties plaatsen U mag uw berichten niet bewerken U mag uw berichten niet verwijderen U mag niet stemmen in polls
|
|
|
|