Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Uwv, zw en bet...
Force justice ...
Briefadres bij...
verkiezingsbed...
Volkshuisevest...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu di 05 aug 2025 17:16
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Onthouden van Burgerlijk Recht
Moderators: Nemine contradicente, Flash, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: ma 16 aug 2010 13:35    Onderwerp: Onthouden van Burgerlijk Recht Reageer met quote Naar onder Naar boven

Middels deze weg zou ik graag enig juridisch uitleg willen omtrent mijn rechten als burger en de ontneming hiervan middels een opgesteld contract door een ambtelijke instantie.

Enige tijd geleden eind 2009 kreeg ik een oproep van de GGD te Hellevoetsluis om op een afspraak te komen.
Ging om een iets wat genaamd was IEDEREEN AKTIEF.
Waarvan ik geen enkele notie had en dacht dat het gewoon ging om een herkeuring oftewel standaard zaken waar ik in het verleden reeds eerder mee was geconfronteerd.
Bleek te gaan om een trajectplan,ik gaf in in totaal 2 gesprekken niets te voelen voor dergelijke zaken opdat ik in belaberde omstandigheden verkeer qua woonruimte en sedert eind 2007 met diverse merdische klachten kwam te zitten en daar huidig nog mee zit.

Na deze 2 gesprekken wist deze persoon een contract op te stellen welke de indruk wekte dat ik hierin wel mee wou participeren etc,waarop ik in beklag ging en hier meer een naam aan wou geven als zijnde ronseling.

Dan ook nadat het College van B&W mijn klacht ongegrond verklaarde ik in beroep ging bij bestuursrecht en de zaak liet voorkomen bij de Rechtbank Rotterdam,welke in eerste instantie het verzoek deed tot Mediation.
Ging daar mee akkoord,en de tegenpartij ook.

Dan komt het opdat Sociale Zaken te Hellevoetsluis hierop in speelde en daarbij gebruik maakte van een persoonlijk probleem en mij mede in contact bracht met een trajectbegeleider van het GGZ.
Dat na een gesprek met deze 2 enigzins duidelijk werd wat er voor mij speelde en dat ik ook liet weten dat ik eerder zou gaan klagen dan meewerken.
Desondanks speelden ze in op mijn probleem,ik had een probleem met mijn woning,geldkwesties en wou verhuizen en wil alsnog verhuizen danwel een geschikte lokatie zoek,al met al Sociale Zaken komt met een trajectplan op de proppen.

Deze luid,dat ik in staat wordt gesteld om te verhuizen,alle onkosten middels de Nibud worden vergoed,het mij zal verplichten tot deelname aan het traject voor 1 jaar,en de daarbij ontstane situatie inzake reintegratie etc etc.
Dat ik mij op generlei wijze zal beroepen op procedures tegen Sociale Zaken of GGD ,met andere woorden mocht er in dat jaar alsnog een conflict voordoen ik geen enkel recht heb om een procedure op te staren naar het College of bestuursrecht.
Mede werd ik door de medewerker van GGZ verzocht om geen Procedure op te starten naar de Woningbouw mbt mijn belabberde woonomstandigheden,zie hiervoor mijn andere topic welke ik starte op dit forum inzake Civiel Recht,dit mede door het ontstane traject en het niet nodig zou zijn om te procederen opdat het met het traject voor 1 jaar geheel afgehandeld zou worden.
Dan ook dat ik mij zou houden aan het trajectplan voor 1 jaar,dat mocht ik dat niet doen ik alsnog alle zaken dien terug te betalen welke in eerste instantie zouden worden vergoed door de gemeente middels een lening bij het Nibud.

Ik door omstandigheden mij enigzins in het nauw voelde gedreven en in eerste instantie akkoord ging en vond dat de klacht richting GGD nou ook weer niet zo ernstig was om me aan vast te pinnen.
Ik tekende.
Vervolgens had ik wekelijks thuisgesprekken met het GGZ,en werd het traject besproken en rapportages opgemaakt en mede overlegd met Sociale Zaken,ook liet ik mij regelmatig uit over de Woningbouw en het me eingelijk zo hoog zat dat zelfs een akkoord met Sociale Zaken mij afdoende voldoening geven en het liefst gewoon naar de Rechtbank te stappen,mede te kennen gaf dat ik in het door hun opgestelde contract niets kon terugvinden omtrent procederen naar de Woningbouw,dan ook alsnog naar een advocaat stapte om een procedure te starten tegen deze.

Op zich weinig op tegen en goedgekeurd door Sociale Zaken en het GGZ.

Maar nou blijft mijn vraag mag een medewerkster van Sociale Zaken cq Consulente danwel ambtenaar zomaar een contract opstellen en daarbij verzoeken om mij te verplichten om niet te mogen of te kunnen procederen naar deze instantie,en tevens daarbij het verzoek om lopende zaken zoals de GGD kwestie met het verzoek tot Mediation intrek danwel staak,zijn dat geen overtredingen van een ambtelijke instantie inzake het ontnemen van een burger zijn burgerrechten ???????

Oftewel kan het niet gewoon betekenen dat deze Consulente in haar ambtelijke functie een strafbaar feit begaat en dit zwart op wit ???.
Doordat deze zaken verlangt van een burger die in strijd zijn met de wetgeving op burgelijk recht danwel juridisch een overtreding bevatten ?.

Danwel dat het enigzins in mindere mate iets vals betreft ????

Kan altijd zijn dat ik in 1 jaar een conflict krijg of er de brui aan geef ,effe dokken meneer is het dan.
Of in zoverre het mogelijk is dat onderling overleg niet meer gaat en ik mij verplicht voel tot andere maatregelen zoals een beklag bij college of rechtbank.
Ook niet kan vooruit kijken op 1 jaar en hierin geen waarborg kan geven inzake mijn participatie.
Ook al klinkt het nog zo aantrekkelijk en is het in eerste instantie op zeker ontlastend.

Wie kan hierover nog eens kundig advies geven.

Bij voorbaat dank.

Laatst aangepast door Helvoet2010 op di 24 aug 2010 11:52, in totaal 1 keer bewerkt
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: za 21 aug 2010 14:24    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gezien ik hierover geen reacties ontvang ik mijn vraagstelling enigzins zal inkorten en duidelijk maken wat mijn vraag hierin is.

Mag een gemeentelijke instantie zoals Sociale Zaken,nadat ik een procedure was gestart bij bestuursrecht tegen de GGD in samenwerking met Sociale Zaken van mij eissen dat ik deze Procedure staak.

Mag deze zelfde partij door een trajectplan uit te stippellen van mij eissen dat ik in het aankomende jaar ook geen enkele procedure zal starten dit mocht ik toch ergens vinden dat ik mij benadeelt of gedupeerd voel,
Met andere woorden een ambtelijke instantie vraagt aan een burger om alles onderling te houden mocht er een probleem zijn en mij daartoe forceren middels een contractopstelling welke in drievous is ondertekend inclusief mijn handtekening om daarmee in het trajectplan mee te dingen opdat hier nogal voordelen aan zitten.

Zelf zeg ik en denk ik dat dat niet mag,opdat het ten eerste bepaalde privileges zijn van een burger om deze vrijheid te hebben tot procederen.
De ontneming hiervan zou in strijd zijn met de burgerrechten.
Het verzoek hiervoor door een ambtelijke instantie zoals Sociale Zaken zou buiten hun boekje zijn en in strijd met hun functie als Ambtelijk apparaat.
Dan ook de vraagstelling daarin of dat er zelfs mogelijkheid zou kunnen zijn dat deze Ambtelijke instantie een daad pleegt naar een burger welke in strijd is met de wet en daarbij een strafbaar feit inzake het afdwingen van participatie,en het ontnemen daarin van bepaalde burgerrechten.

Zou lijkt mij middels artikel nogwat in strijd zijn met de burgerrechten.
bona fides

Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL

BerichtGeplaatst: za 21 aug 2010 15:54    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zoiets wordt mediation genoemd. Dat mag. Je hoeft niet te tekenen.
Gast

BerichtGeplaatst: za 21 aug 2010 19:19    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Probleem daarin is dat er inderdaad een Mediation zou worden opgestart,de gemeente ging hiermee akkoord na dit verzoek van de Rechtbank Rotterdam.
Na enige tijd ging ook ik daarmee akkoord,de beginselen hierin waarom ik deze procedure was opgestart was dat ik valsheid in geschrifte bespeurde inzake een opgesteld rapport wat geheel indruisde tegen mijn persoonlijke omstandigheden.

Als eerste diende ik hiervoor een klacht in bij College B&W.
Ongegrond verklaart op standaard basis regels inzake WWB.

Beroep aangetekend en uitleg gegeven bij bestuursrecht .

Verzoek ingedient tot Mediation beide partijen akkoord.

Sociale Zaken komt met het voorstel om ook de mediation te ondermijnen middels een eigen opgesteld trajectpan zonder daarbij bestuursrecht ook maar op enigelei te betrekken,en zet daarmee een trajectplan uit die aan 1 kant zeer aantrekkelijk klinkt en anderzins aan een zijden draadje hangt middels enkele voorwaarden die hierin worden gesteld.

Wegneemt is dat de collega van GGD geheel af is van mijn bezwaar,en van mij wordt verlangt dat ik in 1 jaar ook geen bezwaren aanteken,nou was ik in beginsel al opstandig omwille van het feit dat ik nooit kan tekenen voor iets dat geen toekomstvisie biedt waarbij van mij wordt verwacht dat ik blind uitga van het feit dat er in 1 jaar geen conflicten ontstaan en het niet nodig is om te procederen etc.

Mede maar een vergelijking maken met de onderdanige huisvrouw die zo nu en dan klappen krijgt en dan gewoon der snafel moet houden buitenom de knowledge om van mensen die zich hierin bezwaren.
bona fides

BerichtGeplaatst: za 21 aug 2010 20:03    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dan teken je toch niet?
Gast

BerichtGeplaatst: za 21 aug 2010 20:11    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zal hieronder het opgestelde contract eens overtypen en censureren op namen en adressen.

AFSPRAKEN/TOEZEGGINGEN VAN DE GEMEENTE HELLEVOETSLUIS.

Op 3 Juni aanstaande zal de opzichter van Woontrefpunt Maasdelta een inventarisatie maken van de kosten die voortvloeien uit het herstel van de woning aan de Adres en huisnummer te Hellevoetsluis.
De door Maasdelta genoemde werkzaamheden zullen worden uitgevoerd door Klus & Werk in samenwerking met de bewoner van de woning.
De kosten welke zullen worden gemaakt door Klus & Werk zullen (binnen redelijkheid en wettelijke normen) door de gemeente worden voldaan.

De verhuizing naar een nieuw te aanvaarden woning zal door Klus & Werk worden voldaan.

De kosten hiervoor zullen vanuit het activeringsbudget gekoppeld als onderdeel aan het traject van Bouman/GGZ door de gemeente worden betaald aan Klus & Werk.

Verdere kosten zullen met betrekking tot de verhuizing naar een nieuwe woning zullen vanuit de bijzondere bijstand worden bekostigd.
Hier vallen uitsluitend de kosten onder zoals behang verf vloerbdekking en raambekleding.
In overleg met alle partijen zal worden overlegd wat wel of niet noodzakelijk is of zal zijn.
De hoogte van de vergoeding zal worden bepaald aan de hand van de prijzengids van het NIBUD.

AFSPRAKEN EN TOEZEGGINGEN VAN DHR POST .

Omiddelijk seponeren van lopende zaken tegen Sociale Zaken /GGD.
En de daarbij te willen gaan starten procedures.

Starten met volledige medewerking inzake de trajectbegeleiding Bouman/GGZ.

Starten hulpverlening bij bouman/ggz ,in eerste instantie oureachende hulp daarna poliklinisch.

Het vroegtijdig beeindigen van de hulpverlening en of trajectbegeleiding leidt tot terugbetaling van de door de gemeente betaalde kosten rondom de verhuizing en opknappen van de oude woning.
Terugbetaling zal dan geschieden door middel van maandelijkse inhoudingen op de WWB uitkering of andere inkomen van Dhr Post.

AANGHANGSEL BIJ TRAJECT DHR POST

Ondergetekende : ikzelf dan met diverse gegevens.

Verklaart bij deze af te zien van lopende juridische zaken alsmed het niet op starten van nieuwe juridische zaken gedurende van zijn traject (12 maanden ).
Eventuele klachten zullen mondeling of schriftelijk met belanghebbenden in kwestie (trajectbegeleider of klantmanager en dergelijken worden opgelost.
Indien dit niet tot een oplossing komt kan nog de klacht worden besproken met leidinggevenden van deze partijen zoals GGZ of Sozawe etc.

Datum en ondertekening etc etc.

Onderteking voor Akkoord : Dan sta ik daar en de trajectbegeleider van GGZ en de medewerkster van Sociale Zaken cq consulente.

En van alle 3 een handtekening.

Dus geen gezeik naar hustitie of bestuursrecht.
Gezien het wel leuk klinkt allemaal en het ergens uitkomst biedt ook niet storend,storende eraan is dat ik geen jaar voorruit kan zien en eveneens nogal boos ben op de woningbouw dat ik nu nadien alsnog een civiele procedure ben opgestart inzake mijn belabberde woonomstandigheden mbt een angegane overname en deze partij zich op geen enkele wijze verantwoordelijk voelt,dus daarmee zelf eerst ga wachten op de uitkomst daarvan en daarmee het contract in de wacht laat staan.
BartL

Leeftijd: 49
Sterrenbeeld: Maagd

BerichtGeplaatst: di 24 aug 2010 11:00    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het is soms wenselijk bij Mediation dat partijen afspreken om geen procedures tegen elkaar te voeren om op deze wijze constructiever te kunnen zoeken naar een oplossing. Deze oplossing aan jou voorleggen is uiteraard geen strafbaar feit. Zoals Bonafides al heeft aangegeven, niet tevreden, niet tekenen.

Mocht je wel tekenen en mocht er zich een nieuw conflictpunt voordoen dat heb je ondanks het contract gewoon het recht om een procedure aan te spannen.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: di 24 aug 2010 12:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Bedankt voor dit heldere antwoord.

Was voor mij eingelijk zoiets van mag een ambtenaar bij de gemeente wel iets dergelijks eissen,het is natuurlijk vervelend al zou ik een procedure tegen ze aanspannen echter niet ondenkbaar,en inderdaad lijkt het mij dat ik me ondanks de handtekening me er aan kan onttrekken mocht een conflict hoog oplopen natuurlijk.

Blijft ook van mij uit dat ik eerst de wegen bewandel die er voor me zijn,ook logisch,echter in een eerdere procedure welke was ontstaan uit het feit dat ik in beroep ging na een beslissing van het College ik automatiscgh uitkwam bij bestuursrecht,was ook voor mij de eerste keer dat ik iets dergelijks ondernam,echter laat me ook niet zomaar in een vakje plaatsten waar ik niet in thuis hoor om het zo maar te zeggen,en gelet op het feit dat ik toen nauwelijks contact onderhield met de gemeente en medewerkers was mijn eerste optie het College.

Ik ga er van uit dat procederen niet nodig hoeft te zijn echter dat ook mijn angst begrepen mag worden ook een feit.
Gelet op het feit dat ik in 2006 een handtekening plaatste onder een contract wat mij zeer is tegengevallen en ik eerder last heb dan gemak mbt een overnamecontract en reeds jaren klaag hierover ten einde huidig naar de civiele rechter stap ik dan ook al aangaf dat ik niet meer zo happig ben op het zetten van handtekeningen onder contracten enzo en dan ook zoiets heb van waar loopt dit weer op uit.
Dan ook het feit dat ik wel heb getekend maar ik alles wel met argusogen aanzie,vandaar ook deze vraagstelling hierin.
Verders dan dat ik iets onderteken waar ik in feitte een jaar op vooruit moet kijken,en ook dat vind ik ergens een beetje onredelijk,gelet op mijn persoonlijke omstandigheden is de kans namelijk groot dat er verzuim gaat plaatsvinden.
Ook daarin komt het er dan op neer dat ik het bedrag middels Nibud en gemeente geheel voor eigen rekening zal moeten nemen.,dus eerlijk gezegd vind ik peroonlijk dat de gemeente speelt met vuur om het zo maar even uit te drukken.
Verders dan dat het nogal hoog gegrepen is als je mijn persoonlijke omstandigheden zou kennen.
Echter omdat ik voor een hoop onkosten sta al snel overstag ga maar met tegenzin opdat ik er bij voorbaat al vanuit ga dat het fout loopt enzo en aan de gemeente kan gaan aflossen,komt dan eingelijk meer neer op een lening en verders een hoop getouwtrek rondom mijn persoon inzake trajectplannen die waarschijnlijk nooit van de grond zullen komen,maar goed.

Ahum.
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: za 25 sep 2010 12:07    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het hele gebeuren begon overigens met een aanvraag voor inrichtingskosten,was geloof ik begin 2009 eind 2008 ergens,aanvraag ingedient voor inrichtingskosten opdat ik er nog steeds armoedig bij zat zoals ik de woning betrad eind 2006,en inmiddels zelf al laminaat had gehaald om over de weggebroken vloer te leggen zonder deze te egaliseren maar wil ik de woning enigzins aankleden dan heb ik daarvoor recht op inrichtingskosten.
Mijn consulente was toendertijd Wendy van den Bosch werkzaam bij Sociale Zaken Hellevoetsluis.

Deze kwam langs samen met een collega Jolanda Meijboom,gingen zitten bekeken geeneens de woning maar kwamen direct ter zake,ik kon geen inrichtingskosten vragen aan ze opdat ik zonder schulden zit ???,dat ik geen schulden heb is enkelt gunstig beter voor mijn imago en goed voor de maatschappij,wil niet zeggen dat ik daarmee elk graantje bij sociale zaken ten grabbel gooi toch ,ook hierover ga ik nog wel in discussie en desnoods naar de afdeling burgerrecht om dit even te corigeren.

Klaarblijkelijk wordt er van allerlei kanten zoveel van mij geeist en daar moet ik dan maar in meegaan en zodra ik zelf met wat problemen aankom dan wordt er massaal gedaan alsof ik lucht ben of zo.
Woningbouw ziet mij als potentiele huurder bij een woning met een overname ter waarde van 5000 euro,kom in het nauw terecht en financieel te zwak om iets normaals op te bouwen,Sociale Zaken waar ik al 10 jaar een uitkering bij heb en arbeidsongeschikt ben etc,en dan komen ze me vertellen dat ik omdat ik geen schulden heb geen aanspraak kan maken op een vergoeding in inrichtingskosten,en dat als het echt nodig is dat ik dat middels een lening via het NIBUD in termijnen moet terug betalen aan ze ????.
En je zou moeten langskomen om de noodzaak te zien van inrichtingskosten en de belabberde staat van de inrichting en kale muren etc.
Dan kom ik op het feit dat de keus kreeg of middels een lening of middels afzien van de aanvraag,dan in eerste instantie maar afzien.
Ondanks het feit dat ik na enige tijd toch het gevoel had dat het niet echt klopt zoals het wordt afgedaan,ik in eerste instantie niets ondernam,wel kwam er ineens een verzoek tot aanmelding bij de GGGD te Hellevoetsluis voor een gesprek waarin in dat verzoek iets stond als IEDEREEN AKTIEF.
Geen idee herkeuring of zo ?.
Zal wel zien, gesprek vond plaats en ging niet om een herkeuring maar om inzicht in mijn persoonlijke omstandigheden en capaciteiten inzake een werkproject zoals eerder vermeld genaamd Iedereen Aktief.
Begin daar een partij beklag te doen over van alles en nog wat en dat ik er huidig nogal belabbert voorsta enzo en dat recent en geweldpleging op mijn persoon had plaatsgevonden enzo en dat ik eind 2007 een attack heb gehad en daarvoor huidig nog in contact sta met dokters enzo,ook nog nooit van mijn leven zo vaak naar de dokters geweest sinds eind 2007.
En daarmee aan te geven dat ik er slechter voor sta dan toen ik in mijn vorige woning woonde waar ik slechts kampte met een alcoholprobleem en dan een 7 tal katten en poezen en verders psychische klachten enzo maar goed al dat kenbaar gemaakt en er op geattendeerd dat ik nou niet echt zit te wachten op iets als een werkproject al die jaren laten ze je met rust en geen gezeik,begin zelf met een aanvraag inrichtingskosten en ze nemen me gelijk op de korrel,in ieder geval had duidelijk genoeg moeten zijn voor haar dat ik niets zag in dat project ,tevens vond er ook geen officiele herkeuring plaats door de GGGD slechts deze gesprekken,welke er 2 waren ,enige tijd erop werd ik wederom uitgenodigt,en wederom een hoop geklaag tevens had ik een biertje op en was wat dat betreft meer anti dan voor en was het meeste vo9ortborduren op het eerdere gesprek wel maakte deze vrouw de opmerking dat als Sociale Zaken mij zou dwingen om mee te werken en anders mijn uitkering stop te zetten wat ik dan zou doen ??? ten eerste zal dat echt niet zomaar gebeuren na 10 jaar uitkering,in ieder geval een hoop gezeik van hun kant en was er vetrders niet echt blij mee.

Dan krijg ik enige tijd op deze gesprekken welke in totaal 2 a 3 uur in beslag namen een contract door de brievenbus waarin staat dat ik inzake het Project cq Trajectplan de meerwaarde niet inzie maar wel aktief wil meeparticiperen in het Traject ????.
Over Iedereen Aktief is ook het 1 en ander terug te vinden middels google.
In ieder geval las enkelt nog maar de eerste pagina van het geheel wat effe in 3 uur tijd zo was opgesteld zonder boe of bah en zonder enig goedkeuren van mijn kant ik aardig vreemd stond te kijken en het me allemaal even in mijn verkeerde keelgat schoot denk wat is dit nou weer,ik kan onderhand in termen gaan praten van Defensie onder het Motto,ik lig onder vuur hierzo.

Eerste reactie was dan ook dat is gewoon pure valsheid in geschrifte vanuit gemeentelijke kringen.
Gezien ik best wel veel met de politie had te doen in die periode en nog overigens ik dan ook in eerste instantie het wel waard vond om deze hierover schriftelijk in kennis te stellen met daarin de vraagstelling of het kon om aangifte te doen van Valsheid in Geschrifte door het anbtelijke apparaat danwel GGGD in samenwerking met Sociale Zaken en daarbij uiteraard verklaart hetgeen ik in de gesprekken had verklaart tegenover de GGGD ,Politie wees mij er op dat ik voor de klacht bij de gemeente moest zijn,waar ik mij vervolgens toe wende en ik mede de zaken meestuurde welke ik in eerste instantie ondernam namelijk het mailtje aan de politie waarin ik verzoek om aangifte inzake valsheid in geschrifte.
Dan kom ik bij het College van Burgermeester en Wethouders terecht,die uiteraard geheel onafhankelijk behoren te zijn en met een eerlijk besluit zouden moeten komen.
Vervolgens wordt mijn klacht ongegrond verklaard inzake het feit dat ik nou eenmaal een uitkering geniet op grond van de Werkeloosheidswet en ik mij daarin moet houden aan bepaalde regels dus ook sollicitatie en aktief op zoek zijn naar werk en daarom zou ik ongegrond zijn inzake mijn klacht,on way or another you will have to participate.
Nogal basisregels die worden gebruikt bij mijn klacht en op zijn minst ontziend in de werkelijke aard van de klacht en nogal makkelijk afgedaan.
Ik kan binnen 14 dagen beroep aan tekenen bij het Gerechtshof te Rotterdam afdeling Burgerzaken.
Ok ik stel een beroepschrift op en ik kaart mede diverse zaken aan van hoe en wat en mijn omstandigheden en het besluit van het College.
Kosten hiervan zijn 40,00 euro,gezien ik me niet op mijn kop laat zitten ik dat er wel voor over had.
Ik heb namelijk al sedert 2000 geen sollicitatieplicht meer en wordt ook niet noemenswaardig lastig gevallen door Sociale Zaken,ook was ik reeds een keer geheel afgekeurd en in later stadia voor de helft afgekeurd bij een herkeuring,en dit was ontstaan omdat ik het zelf toch wel jammer vond op mijn leeftijd geheel afgekeurd te zijn en ik ergens nog wel de mogelijkheid wou hebben om nog eens iets te ondernemen,wat aanleiding gaf om mij voor 50% af te keuren,echter in het dagelijkse leven maakte het niets uit opdat ik op dez4elfde wijze behandeld bleef door Sociale Zaken en verders vrij ongezond de jaren door ging.
Mijn hoofd boven water kon houden middels her en der een handeltje verders alles voor weinig of voor niets en verders geen bizarre aankopen en dingen doen zodra dat financieel toelaatbaar was en daarom schuldenvrij bleef echter kwam elke maand tekort 7 huisdieren dus ja beetje rommellen om rond te komen wat aardig lukte.
Tweedehands troep dus in geen opzicht een probleem,maar goed ook maar een keer bijvoorbeeld wat in huis doen kost geld en dan is dat direct voelbaar,zeker nu nu ik van een 2 kamer woning naar een 4 kamerwoning ging en meer afsta aan huur.
Dit was omdat ik op mijn oude adres constant werd geconfronteerd met doodgereden katten enzo en de burenoverlast stak in het laatste jaar ook de kop op,alsof ze het er om deden opdat ik daarvoor ook al elders was wezen kijken voor woonruimte de bekendheid er was dat ik deze aanstalten ging maken.
Dan ook tergend veel overlast ineens in de straat met antilianen dus wederom op de site van SWZE kijken voor woonruimte,dat werd dus reageren op de Astroiden te Hellevoetsluis en zo van den doende,in ieder geval enigzins geforceerd om te verhuizen toen enkelt deze woning en daar bleek een overname bij te zitten wat opgesteld was door Maasdelta teken met mijn blinde kop woning was toen nog geheel ingericht dus een goede indruk krijg je in eerste instantie toch niet wel effe tekenen zegt Mevr Smedeman als ik het wil overnemen in 5 minuten bezichtiging ???.
Des te sneller des te beter komt ie er vanzelf wel; achter wat het voorsteld en inhoud,zo geschiede dan ook en zo ook dan dat er nu een civiele procedure loopt tegen de Woningbouw.
Patricia Smedeman en Van Eijk vorige bewoners effe een gezin ontlasten voor zon 5000 euro,ben ik met mijn uitkering en 7 katten en poezen ook wel de geschikte persoon voor natuurlijk lijkt me.
Zon weldoener als mij he lijk Sinterklaas wel ,zeker als blijkt dat sedert eind 2007 zoiets heb van wegwezen hierzo zit hier niet goed hartattack en een eindeloos verhaal met medisci erna zeg en zit hier nu nog en wordt van alle kanten bestookt gezellig hier in de kooistee.
Kwam dan ook bij de pakken neer te zitten,ondernam niet zoveel meer en behield nare medische klachten en er eingelijk alleen op gefocust om hier weg te komen,zo ook ondernam betimmering ging weg,de kou trok in na een goede winter 2007/2008 en ondervond van de vloer ook klachten qua kou en veel te koud eingelijk klagen woningbouw hielp niet,zit op een dag achter de pc en er trekt me daar toch een kou uit die vloer vandaan naar boven dat mijn onderbenen gewoon koud bleven en ik gewoon voelde hoe de kou opsteeg,en dacht nou heb ik het ermee gehad ook,had er al wel eerder mee te kampen qua kou maar dit was de druppel,overigens ook maar de goedkoopste plavuizen die er te vinden waren bij de Formido en bizar lelijk wit,alles in de woning was wit.
En ik trap er blind in ,dus ik pak een hamer en beitel en begin te rammen op die plavuizen,hal weg woonkamer weg.
Keuken nog wel toilet ook nog,de rest weg,een kennis van me had toevallig ondervloer liggen en folie,had ik enkelt laminaat nodig waar ik goedkoop aan kon komen bij de Gamma werd onder de prijs verkocht zo gezegd zo gedaan gewoon over de ribbels van het hakwerk heen gelegd en verders dan mijn klachten kracht bijgezet tegen de Woningbouw opdat het niet bepaald normaal is zo,geen enkele aansprakelijkheid en nu nog niet,koppig en tegendraads en geldkloppers dus civiel procederen en desnoods ga ik nog verder.
Dan komt het er op aan dat Sociale Zaken ook ineens wederom van zich laat horen mede omdat ik een klacht had gedeponeerd bij Bestuursrecht.
Ik werd opgeroepen en had een gesprek met de Consulente Jolanda Meijboom.
Die samen met de medewerkster van de GGGD om opheldering verzocht bij mij omtrent mijn klacht,waarop ik verklaarde dat ik het nogal averechts vond inzake mijn persoonlijke standpunt en geheel niet stroomlijnt met mijn uittingen waarop de medewerkster van de GGGD mij vertelde dat het dan waarschijnlijk ging om een communicatiefoutje.
Ok communicatiefoutje,zijn ze nou echt bezig met me om te kijken hoe ver ze gaan kunnen met je of hoe zit dat ???,en daarbij zonnodig hun functie misbruiken ???.
Ok de klacht lag er en verders gaf ik aan dat er een beroep zou gaan plaatsvinden inzake de beslissing van het College.
Verders dan dat er verders weer was gepraat over4 mijn persoonlijke problemen met betrekking tot Alcohol.
Wegnam was dat ik nadat ik medisch in de problemen kwam eind 2007 met die attack ik eindeloos naar de dokters kon lopen die uiteindelijk de boel afdeden naar de psychiatrie en zo in contact kwam met psychologie en psychiatrie en deze ook mij doorstuurden naar het ziekenhuis voor onderzoek opdat ik veel last had van mijn linkerzij net onder mijn laatste rib,wat ook tijdens de attack eind 2007 doortrok naar mijn linkerzij,constenering hierin was een cyste op de nier maar klein.
Verders nog steeds geen diagnose inzake het feit dat ik eind 2007 die attack had zomaar ineens,ook nooit meer gehad alleen een hoop kwaaltjes en vermoeidheid enzo.
En verders kwam ook dat stukje hulpverlening op een laag pitje te staan,wat ik ook aankaarte bij het gesprek bij Sociale Zaken.
Hierop volde een vervolggesprek.
Bij dit gesprek was aanwezig Rob van Wijgerden van het GGZ Bouwman te Spijkenisse welke een intakegesprek hield inzake mijn probleem qua alcohol of althans wat ze ermee proberen te bereiken.

Van dat gesprek heb ik overigens bandopnamen middels een dicteerapparaat.
Dat ondernemen vloeit voort uit het feit dat ik in de eerdere gesprekken met de GGGD tegenstrijdig ben beoordeelt inzake mijn uitlatingen en gevoelens etc wat wegneemt dat ik niet wederom gesprekken voer die uiteindelijk wederom dwars tegen mijn persoon in gaan.
Dan ook uit voorzorg de gesprekken die daaruit voortvloeien op te gaan nemen.
Dit gesprek heb ik huidig nog op mijn pc opgeslagen staan in WMA.
De planning was dan ook om dit blijfend te gaan doen,echter waren de vervolggesprekken met Rob van Wijgerden bij mij thuis,en vond ik het in eerste instantie niet nodig om deze aktie voort te zetten eerste gesprekken waren toch om de kat uit de boom te kijken en had de toezegging dat alles vrijblijfend was en wekte daarmee mijn vertrouwen,overigens kwam deze Rob heel Spontaan op mij over en had zowaar een positiefe indruk,heel ander dan de 2 gesprekken met de GGGD,Mevr B.van Den Hondel.
Maar goed naar gelange van deze gesprekken kwam het wederom aan op het feit dat ik iets moest met mijn alcoholprobleem.
Maar even een opsomming maken zo ook ik deze kenbaar maakte aan Rob van Wijgerden GGZ ,September 2006 getekend overname zonder inzicht en verstand van zaken of prijsindicatie en wat dit na 1 jaar voor mij zou gaan betekenen,eind 2007 hartattack zonder duidelijke diagnose en vele klachten nadien en afgepeigerd echt een aanslag op mijn kunnen, Mei 2009 finaal in elkaar getrapt en geslagen op een paar honderd meter van mijn woning door 4 jongens van rond de 21 jaar oud,gepakt enzo voorgeweest opgeroepen als getuige schadeclaim werd niet ontvankelijk verklaart,gevolg civiele procedure ook deze is nog in behandeling eis 1030,- euro schadevergoeding van deze 4 gasten.
Vervolgens komt daar een oproep van de GGGD die alles nogal rooskleurig ziet terwijl ik onderhand na alles nogal pissed off begin te worden,en eerder het idee heb dat sedert ik hier ben komen te wonen onder vuur ben komen te liggen,overigens na de geweldpleging lastig gevallen door een buurtbewoner op de Schrijnwerker met betrekking tot Harddrugs Cocaine en Heroine en drank,speelden diezelfde avond als ook de geweldpleging op mijn persoon had plaatsgevonden op mij in middels een bekende gevolg was dat ik toen onder invloed van drank meedeed aan dit fenomeen,ook hierover heb ik diverse zaken ondernomen en geklaagd op dat ik steeds ten tijde van onder invloed verkeren goed voor ze was met betrekking tot geld voor harddrugs enzovoort,gevolg politie gemeente rechtbank en woningbouw ,en dat pand en persoon Jonnhy Ramjadal blijft er op zijn gemakkie zitten,Schrijnwerker 70 overigens,heeft mij in 1 jaar tijd een paar duizend gekost geloof ik,vakantiegeld langdurigheidstoeslag en verkoop van tweedehands goederen of diversen.
Alleer ik hier van los kon komen was er a voldoende schade op financieel gebied en na wat incidenten het ook duidelijk was dat ik voor hun enkelt goed was voor mijn geld,en ik de nodige klachten deed toekomen aan diversen omtrent dit drugspand danwel irritante persoon,en verbazingwekkend genoeg heeft deze persoon op de 1 of andere manier bescherming want die gek kan gewoon doorgaan,ondanks het feit dat ik onder invloed van drank betrokken ben in een drugsscene en ben gebruikt als melkkoe en er op mij werd ingespeeld ten tijde van onder invloed verkeren of dronken of zuchtig gemaakt door drugs,terwijl ik sedert 1998 al niks of nauwelijks met deze kringen te doen heb inzake aktiefe p-articipatie,en moet zeggen dat ik het nou ook niet echt passend vind om als junk door het leven te moeten in een 4 kamerwoning met daarbij een 7 tal katten en poezen die ik onderhoud en verzorg en zonodig naar de dierenarts ga,dat ik me lam zuip om te slapen nog tot daar aantoe maar drugs kun je in mijn wereld niet plaatsen,financieel niet haalbaar,zou ik overal schulden hebben,voor welke mongool dan ook dacht dat ik hier wel geschikt voor zou zijn dan heb ie stront in je ogen want kan mij nou niet echt een drugsleven voorstellen in mijn situatie en zeker niet op 10 jarig termijn.
Eenmaal afstand kunnen doen van deze groep gebruikers en drugspand ik zo ook mijn nodige beklag deed,zelfs een verhaal op buurtlink zette over dit gespuis en nadien op een site voor slachtoffers van sexueel misbruik of geweld voor mij dan geweld en de situ8atie die er direct op ontstond,en ik mij niet correct vind behandeld door de politie,de politie klaarblijkelijk ook nogal incompetent lijkt komt het er al op aan dat ik die hele drugsscene voor ze in kaart breng en mijn ongemakken hierin dat er gewoon geen moer wordt ondernomen,Woningbouw stuurt mij een mail waarin deze feedback toezegt inzake mijn klacht mbt drugsoverlast maar niks mag baten,zelf zoiets je huis gebruiken voor drugsdoeleinden overigens mede met het huis ernaast van die engelsman effe over balkon enzo,maar onder hand een jaar klagen overal aankaarten enzo en noppes,nou dan heb ik zoiets ik lig werkelijk onder vuur,en de politie doet alsof ze het zo druk hebben,ten einde wil ik op het bureau aangifte gaan doen van uitbuiting gedurende een jaar en bedwelming met opzet en ga zo maar door zegt dat mens kom maandag maar terug of zo kan nu niet ben alleen,ja schiet lekker op allemaal zo,sta hier geloof tegen zovee weerstand op te boksen in mijn uppie dat ik me onderhand afvraag waar ik hier in terecht ben gekomen en wat er nog van gaat komen,had al een mail gestuurd naar de gemeente dat als die Junk zo door blijft gaan daarzo op die Schrijnwerker en me steeds probeert te betrekken in zijn scene ik hem zon goeie FLASH zal geven waar hij een jaar genoeg aan heeft wel via het ziekenhuis dan,asbnormaal die pleurszooi hierzo en verders maar doorgaan met slinkse contracten en uitbuiting,en me laten afzien van vervolging inzake klachten,of anderzins dwars gaan liggen zelfs mijn advocaat Dhr S.C. van Paridon van Koevoets advocaten laat een civiele procedure op zijn beloop voor 6 maand en geeft op geen geld te hebben ontvangen,huidig dan ook een klacht liggen bij de Deken van Advocaten,zo blijf je GVD bezig en het schiet allemaal weinig op zo.
Alleen hier in deze pleureswijk gaan wonen brengt zoveel psychische schade met zich mee dat alleen dat al schreeuwt om vergelding.

En dan nog eens de ellenlange verhalen die er uit voort vloeien,en de eerste de beste popie jopie zal zeggen je moet verder met je leven,ja dat zal best,hij staat alleen niet in mijn schoenen en verwacht ook niet dat het nu over is met het onder vuur liggen.

Dan ook zoiets van waar is nou allemaal goed voor en lig niet zo dwars helpt geen enkele moer zorgt alleen voor een hoop boosheid en stress en vervolging.
Rechtbank had op zijn minst een beetje meedenkend kunnen zijn door een geschikte schadeclaim te eissen in eerste instantie in plaats van me in allerlei bochten te moeten wringen die financieel voor mij belastend zijn,en overigens ook niet echt prettig de gdachte dat de daders nog beter worden behandeld dan de slachtoffers,voor degene die er toe in staat is zou zeggen bekijk de foto,s maar eens in het proces verbaal,en dat dan vergelijken met een daad door 4 man zomaar en dan kijken of 40 uur dienstverlening in een instelling voor kinderen gerectvaardigt is en dat zonder dat ik ook maar enige compensatie vind in deze gewelddadige aktie gericht tegen mijn persoon ,had ook dood kunnen zijn,en nu dan middels een advocaat met een hoop gezeik en paar rotcenten zien te wringen door er zelf eerst geld in te moeten pompen omdat een rechtbank gewoon lak aan je heeft,en je nog dieper slachtofferiseert door je in een ruimte te laten wachten met de aders en hun hele fucking familie en advocaten staat er een heel legertje mensen omdat ik daar als slachtoffer wordt opgeroepen als getuige en me alleen kan herrineren wat er aan vooraf ging en verders alleen een blauwe schoenzool wist te verklaren van 1 van de daders,en de getuigen die ook opgeroepen werden het meeste wisten te vertellen,toch ook dat ik vind dat ik op zijn minst in een wachtkamer hoor te wachten voor een slachtoffer en me niet nogmaals het slachtoffer hoef te voelen van zon machtig groepje wat daar een beetje afwachtend staat te lachen,wat een pleureszooitje daar op die rechtbank met je Voorzitter Peeck.
Dan komt het er op neer dat Sociale Zaken wederom de draad oppakt opdat ik het hele pleureszooitje hier wel gezien heb en gewoon weg wil naar andere geschikte woonruimte waar ze niet allemaal zo asociaalzijn en de politie en justitie niet iedereen een hand boven het hoofd houdt en dan komt het erop neer dat Sociale zaken daar weer eens mooi op inspeelt met een contract en dan gaat het om enige onthouding van Burgelijke Rechten zoals vermeld in mijn andere Topic inzake Burgerrechten.
Al met al ik wil hier ook wel pleitte er komt ook weer een winter aan en des te langer in deze omgeving des te meer is de kans dat er nog meer gaat voorvallen ondanks het feit dat ik me huidig vrij stabiel weet te houden,ook dat is zo verholpen,nog een keer in elkaar getrapt worden en we zijn terug bij af denk ik.
Maar goed alles is huidig zoals het is ik wacht op 2 civiele zaken 1 voor de woning 4 kamers de andere voor de 4 geweldplegers.
En stap als het moet zo weer naar de afdeling bestuursrecht inzake onrecht naar mijn persoon.
Contract zal waarschijnlijk geen stand houden of het moet al zo zijn dat ik ook hier gepushed ga worden zoals ik in eertste instantie mijn vorige woning verliet mede door overlast opdat ik in eerste instantie aan de Woningbouw had verklaart dat ik voor andere woonruimte na een ruime tijd nog wel eens zou reageren om te kunnen verhuizen.
Maar anderen dachten daar klaarblijkelijk anders over,toevallig net een woningkie waar een gezinnetje omhoog zit met de oplevering kan ik mooi voor opdraven dus opzouten hier en reageren.
Zoiets dan,eenmaal getekend zo u kunt weer gaan meneer post ,zou in de beginne een somma geweest zijn van 5000 euro,na diverse zaken veranderd te hebben en verbeterd in de jaren bij een raming van de kosten inzake oplevering alsnog 2800 euro.
Gevolg,beste Heer Overgauw,hier kan ik nou niet echt vrolijk van worden,uw medewerkers cq consulentes en ook u zelf weten dat ik al jaren klaag op jullie adres,het liefst de overname gewoon terugdraai als zijnde verborgen gebreken of onwetendheid mbt het aangaan en de somma die er toen voor stond circa 5000 euro aan herstelkosten als de Woningbouw deze moet verrichten,en ik in mijn uppie na 5 jaar nog niet kan voldoen aan deze eis.
Ook is het geen optie om te zeggen had alles zo moeten laten dan had het beter geweest nee natuurlijk niet,alvast bewoners uitgezocht die de zooi niet willen ineens effe 5000 lappen zeker,dan kun je met recht zeggen dit is gewoon regelrecht een grote verneuking.
Daar haal je geen goede zaken mee naar boven bij mijn persoon.
Of bij wie dan ook.
En teleurstelling alom inzake de afhandeling en afwikkeling inzake het geheel.
En alleer ik ga verhuizen wil ik deze keer wel terecht komen in goede sferen.
En uiteraard een acceptabele huur en geschiktheid voor mijn huisdieren zonder gezeik van buren om niks,en gezeur met NIBUD en GGGD en ga zo maar door Civiel Procederen en klagen bij de politie en klagen bij de gemeente,websites volschrijven met mijn klaagschriften gezeik met advocaten en ga zo maar door.
Gewoon normaal doen is al moeilijk genoeg en dit slaat alles,wat probeer je nou me het bloed onder de nagels vandaan halen de Rechtbank effe mee laten doen of zo ,kun je dan niet gewoon een grote Arena bouwen waar je je malafide praktijken publiekelijk kunt bewonderen.
Rechtbank Rotterdam,en hou mij ten goede ik heb 7 jaar gewoont in de gemeente op de Sering 36 te Hellevoetsluis 3224RG,nooit veel gezeik of bijzonders en overal was wel een mouw aan te passen als er zich iets voordeed,geen probleem,en anders wel snel genoeg vergeten,kom ik van die 7 jaar hier terecht begint het onderhand te lijken op een executie of zo,en de rechtbank geeft je nog effe een trap na.
Feedback van de Woninbouw Maasdelta wat zullen ze daar nog eens mee bedoelen,en waar blijfen de mensen die het wel oprecht goed met je bedoelen,en naar oplossingen te kijken,kan toch niet zo man zit nou 4 jaar in de stress hierzo,ten einde maar eens gaan behangen om die Uckly bizarre witte wanden maar eens kwijt te raken,op eigen kosten ja,iets van 150,00 euro ex reiskosten naar Spijkenisse.
Verders maar weer tweedehands troep verkopen om te compenseren.
Hou het er effe bij ga hier nog mee verder.

Veel leesplezier.
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: za 25 sep 2010 12:57    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Oeps verkeerde topic,gezien het een allegaartje is van plaats ik het antwoord/verhaal onder beide rubrieken deze en overnamecontract nietig verklaren onder Civiel Recht.
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 11:02    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Om maar even een overzichtje te maken zodat het leesbaar is,begon dus met dat opstel van de GGD schoot mij in het verkeerde keelgat ,beklag.
Inmenging sociale zaken,voortvloeiende contact met GGZ Rob van Wijgerden en later Han van der Wacht,huidige stelsel hierin,ik moet wat aan mijn alcoholprobleem doen en tevens dat contract ivm woonruimte situatie waarin ze een soort voort wat hoort wat situatie creerden.

Op hun verzoek deed ik bloed prikken voor testen van leverfunctie etc etc,puntje bij paaltje eigen risico of ik even 45 euro wil betalen aan het CZ.
Volgende is dat met de vakantie alles stil is en na de vakantie wordt er weer aan mij gevraagd wat ik wil enzo,en overigens steeds voor keuzes gezet door dat groepje wat me psychisch nogal belastend aanvoelt en slechts een hulpmiddel om te gaan drinken,al met al vind ik huidig ook weer dat ze onverantwoord omgaan met mijn persoon en het meer een eigenbelang is en een hoop bullshit,tevens geeft Rob van Wijgerden de indruk dat deze meer werkt voor Sociale Zaken dan het GGZ ivm tussenrapportages aan Sociale Zaken waar zon beetje alle persoonlijke zaken stonden vermeld welke ik met hem had besproken,aldaar dan ook dat mijn eerste opspraak kwam tegen hem.

Stelde het niet op prijs dat hij dat deed en was tevens in strijd met zijn functie bij het GGZ ,namelijk privacybescherming en beroepsgeheim maar daar nam hij geen blad voor de mond naar Sociale Zaken,wegnam was dat ik diverse redenen aankaarte waarom ik vind dat hij te ver gaat,1 is het feit dat Sociale Zaken geen psychiatrische instelling is waar alle dossiers liggen over hun clienten,zou ten eerste zeer gevaarlijk zijn als een burgerlijke instantie aan de haal gaat met alle gegevens van hun clienten,2 is dat het ze gewoon geen enkele moer aangaat,3 is dat ze de indruk wekken dat ze instanties voor het karretje spannen om allerlei informatie van je te ontfutslen,en dat heb ik het daarin even over algemeen belang,niet enkelt van mijzelf uitgaant maar voor iedere uitkeringgerechtigde die zat problemen heeft op psychisch gebied en dat er dan bij sociale zaken allerlei psychiatrische dossiers liggen aan vergaarde informastie middels instanties als GGZ,zeer ongepast en in strijd met de wet op privacy.

Dan kom ik op het feit dat het hartstikke leuk is allemaal wekelijks op dee koffie een hoop gelul waarbij Rob van Wijgerden zelfs op psychologisch niveau allerlei zaken en vragenlijsten tevoor schijn haalde terwijl hij eingelijk gewoon een GGZ trajectbegeleider is oftewel een intaker,en geen functie heeft als psycholoog en toch op psychologisch niveau aan de slag gaat en vervolgens in deze situatie zijn werk in tweevoud ziet,namelijk bij mij diepgaande gesprekken voeren allerlei persoonlijke gegevens opvragen en achtergronden en familiaire situaties in kaart te brengen wat op zich al enigzins proffesionaliteit behoeft om zo diepzinnig met een persoon om te gaan vervolgens aan diverse psychologische test bloot te stellen,nog even buiten om het naar de dokter gaan voor het bloedprikken maar op niveau bezig,vervolgens ziet hij op zijn kantoortje zijn werk weer zo van eingelijk ben ik maar gewoon een intaker en kan best hetgeen ik heb besproken in een rapportage overleggen met zijn consulente of Directie om daarin alvast maar een beetje te evalueren.
Dat is ten eerste meer de indruk wekken dat er vanuit sociale zaken wordt gewerkt met als middel GGZ.
Dat is inbreuk op privacy middels instanties.
In ieder geval zodanig te kennen gegeven dat ik het niet op prijs stelde dat hij dat rapport zo had opgesteld,wat hij later alsnog aanpaste maar aangaf dat hij het rapport reeds had verstuurd aan Sociale Zaken,maar het onofficieel zou blijfen,ja zo ken ik er nog 10.
Vervolgens proberen ze me op diverse wijzen over drempels heen te helpen terwijl ik onderhand zoiets heb van dat opgestelde contract met die woonruimte issue en Nibud plannen hou je maar bij je,doe ik wel via de rechtbank middels de huidige lopende procedure en verders zou ik zeggen het was gezellig maar hier scheiden onze wegen en ga ik gewoon op eigen voet verder omwille van het feit dat het voor mij psychisch te belastend is waar ze dan als een GGZ instelling dan weer hgeen enkele rekening mee houden he ook zo krom,komen steeds met allerlei vraagstellingen aanzetten waar ik in moet beslissen alleen dat probleem geeft mij psychisch al een dreun en gaan gewoon door met dat soort dillemas en mij pushen om besluiten,achterlijker kan het haast niet.
Dan zo ook het laaste gesprek anderhalfe week terug met Rob van Wijgerden en Han van der Wacht,uitkomst daarvan was het volgende.

Rob van Wijgerden gaf aan voorlopig klaar met me te zijn en dat Han van der Wacht het verders zou overnemen,endat er moet gekeken worden naar mijn drankprobleem,had toen zowaar bijna 3 weken niks gedronken en prompt het gesprek was over en haalde dezelfde dag nog bier en een fles ouzo,alsof het erom is,daarom zeg ik ik ben heel snel psychisch belast en het enige wat ze tot op heden hebben bereikt met me is extra belasting,maar goed ,vervolgens moet het verder,tot op heden nog geen expertise aan te pas gekomen,en op voorhande al gezegd dat ik er niet veel voor voel om eindeloze reizen af te leggen in andermans belang,kan ook binnen de gemeente Hellevoetsluis ,nou vervolgens komt er een plan op tafel,.ik zal naar een psycholoog toe moeten om dan inderdaad diepzinniger mijn klachten te bekijken en daarmee aan de slag te kunnen gaan.
Han van der Wacht stelde voor om mij daarvoor aan te melden in Poortugaal alwaar ze voldoende kennisgeving hebben en de juiste personen voor mij hebben aldaar,ik zeg Poortugaal dat is een Delta psychiatrisch ziekenhuis en van hetgeen ik weet is de helft van de klanten daar uitschot van de straat junkies en gekken,van hetgeen ik hier in mijn woonomgeving al last had van dergelijke scenes als drugs en gestoorden,maar goed daar zou ik niks van zien opdat ik alleen in het behandelgedeelte zou komen oftewel een praktijk,stelde enigzins bij opdat hij Dhr Ati uit Spijkenisse eingelijk liever had,ik gelijk Ati ???,Ati Rage of zo van die vga kaarten,had al zoiets is dat nou een werkelijke naam???.
Dan is er even overleg tussen Rob en Han en stelden voor om eerst die Ati aan te kaarten maar dat het er op neer zou komen dat er best wel lange wachttijden zijn alleer ik daar terecht kan,en uiteindelijk was het gesprek dan weer zon beetje rond en was er enkelt nog goedkeuring nodig van mij oftewel een akkoord dat ik daar mee verder wil,waarop Rob van Wijgerden nog zei dat hij eventueel nog wel wat meer of beters voor elkaar kon krijgen bij Ron Buis de Directie van Sociale Zaken inzake dat contract en het hulpaanbod naar mij toe en ook zou het bedrag a 45 euro wel vergoed worden door Sociale Zaken ,waarop Rob zei van zullen we het zo afspreken dan en ik een beetje in een twijfelstoel zat en me nog eens aan mijn hoofd krabde en eingelijk geen sluitend antwoord gaf waarop Rob eingelijk voor mij beslisde dat we het zo maar moesten doen op dat dat het beste was,en Han van der Wacht dan binnenkort weer contact met me zou opnemen zodra hij ook iets meer weet,nou ik had zoiets van begint me allemaal een beetje teveel te worden zo al dat getrek aan mijn persoon enzo psychische belasting waaruit ik vind dat ik onnodig belast wordt en dat ondanks het feit dat een instelling als GGZ op proffesionele wijze hoort om te gaan met mensen en deze zeker niet onnodig te belasten daarmee eingelijk meer schade maken dan goed doen ik dan ook meer dacht dat hetgeen ze nou met zijn alleen proberen te bereiken meer een aanslag is op mijn persoon dan ik me er beter door voel,juist 1 van de psychische problemen bestaat namelijk uit het feit dat ik te vaak ja zeg waar ik nee zou moeten zeggen en daar in het leven op diverse wijzen hard mee op mijn bek ben gegaan en het geen ze nu creeren en is dan ongeveer diezelfde onnodige belasting.
Dan ook vind dat het qua proffesionaliteit te kort schiet te kortzichtig wordt gedaan beperkt naar klachten wordt gekeken en er teveel de suggestie wordt gewekt dat er in eigen belang wordt gehandeld waarbij ik dan ook de Woningbouw enigzins op de voorgrond plaats waar ik dan civiel tegen procedeer.

Maar goed ik denk dat ik maar afzie van dat hele gebeuren verders en mijzelf wat minder belasting gun en gewoon verder ga met mijn ding,en daarmee te zeggen dat ik verders klaar ben met ze en dat de toekomst maar moet uitwijzen waar het schip strand.
In ieder geval zat aan mijn hoofd en verders zat in het vooruitzicht en voorlopig maar rustig afwachten en dat hele Poortugaal en Ati kunnen ze denk ik vergeten komt dat dalijk ook op het bureau van Sociale Zaken terecht,daarom zeg ik al dat het voorlopig het beste lijkt om alles in kaart te brengen en het liefst alle gesprekken op te nemen en alle contracten etc te laten toetsen om daar te bekijken in wiens belang het is en of alles wel eerlijk verloopt opdat het er meer op lijkt dat andermans belangen een groter doel lijken te hebben.
En uiteraard is dit zoiets van een geval waar de maatschappij en sociale leven een les uit kan trekken,mbt eerlijkheid en oprechtheid en belangenbehartiging en de teniet doen.
Ben nog steeds geen moer verder na een hoop gelul en voor sommige zaken vindt ik onderlinge afspraakjes te afdoend,overigens vernam ik onlangs dat er wel meer mensen civiel aan het procederen aan het zijn tegen de Woningbouw.

Maar goed het hier even bij te laten,uiteraard zou ik echt alles in kaart willen brengen heb ik nog wel effe nodig maar in ieder geval een kleine totaalopgaaf van de ontwikkelingen en mijn standpunt hierin.

Hoop dat het te doorlezen valt,tot de volgende ronde.
bona fides

BerichtGeplaatst: do 14 okt 2010 11:45    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Helvoet2010 schreef:
Hoop dat het te doorlezen valt,tot de volgende ronde.

Misschien is er iemand in je omgeving die in staat is om de problematiek op een bondige manier te verwoorden? Echt, de kans dat er een forumlid is die zin heeft jouw enorme lappen tekst door te lezen en bovendien in staat is je een zinnig antwoord te geven, is verwaarloosbaar klein. Mocht je dit niet geloven, vraag je dan eens af waarom er geen reacties komen.
Gast

BerichtGeplaatst: za 16 okt 2010 1:08    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Gelet op het feit dat het toch veel gelezen wordt ga ik er van uit dat er zat zijn die wel in staat zijn langdradige verhalen te lezen,in de juridische wereld houd men ook van kort en bondig wil niet zeggen dat daar een eindeloos verhaal aan vooraf ging,maar goed ik beroep mij op de hits die deze pagina kent en hou daarmee vertrouwen op het nut van dit topic waar ik nog in bezig ben qua procederen en hou daarmee mijn lezers op de hoogte,uiteraard zijn reactie,s welkom.
Helvoet2010
Gast

BerichtGeplaatst: ma 01 nov 2010 14:13    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Zoals eerder vermeld inzake het opgestelde Trajectplan welke ik in dit topic vermeld de volgende ontwikkelingen,

Sociale Zaken heeft zich teruggetrokken in haar trajectplan,dit omwille van het feit dat er bezwaren zijn gerezen,mede vanuit mijn positie en alsmede omdat alles ergt moeizaam verliep en er geen vooruitgang werd geboekt.
Eindcoclusie is dan ook dat het bezwaarlijk is dat ik zomaar aangesteld zal worden in een vrijwilligerstraject of anderzins een aanstelling,gezien ik mij in dit proces eerst zal moeten richten op psychiatrie in het kader van mijn persoonlijke problemen,wegneemt dat dat traject al meer als een jaar zal betrekken en het niet rendabel is om een dergelijk trajectplan uit te stippellen,inwelke ik dan ook vind dat er blind wordt of is gehandeld hopende op.
Maar goed wel gaat het proces tegen de Woningbouw door mits deze wil bemiddellen inzake een bevredigende oplossing,ook neemt de huidige conclusie weg dat de eerste conclusie van de GGD ook niet correct was,alwaar ik mee naar Bestuursrecht toe stapte inzake onrecht,ten einde om hierover niet verder te klagen.
helvoet2011
Gast

BerichtGeplaatst: zo 02 jan 2011 5:56    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Voor de boekenlezers een eitje,maar goed ook dit topic gaat verder onder de naam helvoet2011.

Zie tevens dat er ook enkele topics zijn verwijderd waarschijnlijk mbt vertrouwelijke kwesties.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds