patries8609
Leeftijd: 39 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 18 jul 2011 18:06 Onderwerp: Ongeschikte werkzaamheden na ontheffing functie |
|
|
Hallo
Per 1 augustus wordt mijn contract bij mijn huidige werkgever niet verlengd. Tot die tijd mag ik mijn functie niet meer uitvoeren wegens veiligheidsoverwegingen. Nu heeft men voor mij tijdelijk ander werk gevonden, maar wegens een, bij mijn werkgever bekend, chronisch knieprobleem mag ik absoluut geen staand werk uitvoeren. Dit is mede onderbouwd door een brief van de fysiotherapeut. Nu heeft men besloten dat het staande werk ook wel zittend uit te voeren is. Na 1 dag dit werk gedaan te hebben blijkt dat mijn knieprobleem waarvoor ik in behandeling ben bij de fysio weer ernstiger is geworden. Nu wil ik graag weten of ik dit werk mag weigeren zonder in de ziektewet te komen (in mijn eigen functie was nl dit probleem niet ontstaan, en in mijn contract zijn mijn werkzaamheden vastgelegd, en daar vallen de huidige werkzaamheden niet onder). Ik ben best bereid mijn contract uit te dienen maar niet tegen elke prijs, graag zou ik dus wat advies willen. |
|