OOge
Leeftijd: 50 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 16 jan 2009 12:54 Onderwerp: Onderhouds abonnement |
|
|
Ik heb in september 2007 mijn onderhouds abonnement voor software opgezegd. Dit heb ik zoals hun mij vertelde per mail aangetekend opgezegd. In 2008 hebben zij dat bedrag weer van mijn rekening gehaald. Hierop heb ik aan de bank gevragen het bedrag terug te boeken. Volgens de bank hebben ze na 4 pogingen om het terug te krijgen en hebben ze brieven gestuurd naar de wederpartij. Deze heeft niet gereageerd. Daarop heb ik nogmaals een bewijs van het aangetekende stuk verzonden met daarbij een schrijven dat dit abonnement was opgezegd. Nooit iets meer van ze gehoord. Nu heb ik gisteren een brief ontvangen dat er geen geld t.b.v het abonnement van de rekening kon worden afgeschreven. Daarop heb ik met hun gebeld en werd er gezegd dat ik in mijn opzegging niet heb duidelijk gemaakt om welk product het handelde zoals omschreven in de algemene voorwaarden, en het dus niet is opgezegd. Inderdaad blijkt er in aanvullende voorwaarden te staan dat ik het product moet vermelden. In de algemene voorwaarden staat niets. Eigenlijk onzin omdat ik maar 1 product bij hun heb gekocht, waar zij dan ook altijd in de email over communiceren. Blijkbaar was het teveel moeite om mij te bellen of te mailen wat betreft deze voorwaarden. Dan was 2009 opgezegd geweest. Is de wederpartij in zijn gelijk. Of hebben hun ook de verplichting om naar de klant te reageren. Ik wil van dit abonnement af, en zeker niet nogmaals 250 euro betalen voor 1 update per jaar. |
|