|
Auteur |
Bericht |
MartijnSUB
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: do 02 jul 2009 21:21 Onderwerp: Nominale zorgverzekeringspremie werknemer |
|
|
De inkomensafhankelijke bijdrage van de werkgever wordt bij het belastbaar inkomen van een werknemer opgeteld...ik vraag mij af of de nominale bijdrage van de werknemer aftrekbaar is.
Kan iemand op dit late tijdstip van de dag daar nog antwoord op geven.
BVD! |
|
|
|
|
bona fides
Geslacht:
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22902
|
Geplaatst: do 02 jul 2009 22:18 Onderwerp: Re: Nominale zorgverzekeringspremie werknemer |
|
|
MartijnSUB schreef: | De inkomensafhankelijke bijdrage van de werkgever wordt bij het belastbaar inkomen van een werknemer opgeteld... |
Dacht ik niet.
Quote: | ik vraag mij af of de nominale bijdrage van de werknemer aftrekbaar is. |
Niet meer. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
|
StevenK Moderator
Leeftijd: 52 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 4108
|
Geplaatst: vr 03 jul 2009 7:28 Onderwerp: Re: Nominale zorgverzekeringspremie werknemer |
|
|
MartijnSUB schreef: | De inkomensafhankelijke bijdrage van de werkgever wordt bij het belastbaar inkomen van een werknemer opgeteld...ik vraag mij af of de nominale bijdrage van de werknemer aftrekbaar is.
|
Nee, want hij wordt niet door de werknemer betaald. |
|
|
|
|
MartijnSUB
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): RUG
|
Geplaatst: vr 03 jul 2009 21:36 Onderwerp: |
|
|
Duidelijk, in ieder geval bedankt voor jullie reacties. Heb mijn tentramen vandaag in ieder geval gehaald (elemantair belastingrecht).
Vandaar ook mijn vele vragen de afgelopen dagen. |
|
|
|
|
|