|
Auteur |
Bericht |
nothappy
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 28 mrt 2009 12:44 Onderwerp: |
|
|
ik weet het nog niet hoor
en geloof het ook nog niet echt
krijg op het 06 nr nu volle mail box!!
Ik zou er volgens Ad Dolkens nog drie weken op moeten wachten ??
en dat terwijl mijn stoeltjes eerst al geleverd waren met de verkeerde poten maar
de goede poten zijn niet te leveren en dan toch duurt het zo lang
........... mijn hartje klopt niet ..........maar bokt nog steeds .........
groet  |
|
|
|
 |
niethap
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 29 mrt 2009 0:33 Onderwerp: goeie bank |
|
|
Lieve mensen,
Ik ben het helemaal vergeten te melden, maar mijn bankstel is helemaal heel en naar wens afgeleverd deze week, dus de afspraak die ik met Ad had gemaakt, is nagekomen. De nalevering van de verder ontbrekende meubels heb ik met hem gemaakt, en hij zou er achteraan gaan. Mijn hartje klopt dus stiekum nog vol verwachting. |
|
|
|
 |
kramerh
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 02 apr 2009 20:13 Onderwerp: Heb er geen vertrouwen meer in |
|
|
Hallo Allemaal,
Ik zou vrijdag mijn meubels krijgen. Maar je raad het al....
De stof was er niet. Na bijna 7 weken komen ze er achter dat de stof er niet is. Nu krijg ik, als het goed is, mijn meubels volgende week vrijdag., zo niet dan krijg ik mijn geld terug
Ja ja
We zullen het zien.
Wordt vervolg |
|
|
|
 |
jaapg
Leeftijd: 70 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 09 apr 2009 22:15 Onderwerp: Happy meubel bankstel geleverd |
|
|
Ook ons bankstel is half maart geleverd, weliswaar niet helemaal compleet, dwz geen uitschuifbaar zitgedeelte, maar hiervoorkregen we 200 euro korting, voor de rest is het allemaal OK, had ik niet verwacht na de berichtgeving op deze site. |
|
|
|
 |
daan.ronald
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 15 apr 2009 17:57 Onderwerp: |
|
|
Ook wij zijn gedupeerd door Happy meubel.
In januari hebben wij eetstoelen besteld en hiervoor een aanbetaling gedaan. De stoelen zouden pas in juni geleverd worden in verband met de oplevering van ons appartement.
Wij kwamen er dan ook afgelopen maandag pas achter dat de zaak er niet meer zat.
Ik heb de mobiele nummers gebeld en de verkoper aan de lijn gekregen.
Hij gaf aan niet meer werkzaam te zijn voor Happy meubel en dat er problemen met de stoelen waren waardoor ze niet meer geleverd zouden worden. De aanbetaling moeten we bij de eigenaar opeisen, die zou deze terug moeten betalen. We moeten volgens hem een week wachten en anders weer terugbellen. Ik heb niet de verwachting dat we het geld terug zullen krijgen, maar ben wel erg benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen en wat jullie verteld is. Is er iemand die contact heeft gehad met de eigenaar en zoja, hoe? |
|
|
|
 |
hulsky
Leeftijd: 74 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 15 apr 2009 21:19 Onderwerp: |
|
|
Hallo, begin jan. sta-op-stoel besteld, nog steeds niets ontvangen. Met Ad Dollekens afgesproken dat het aanbetaalde bedrag terug gestort zou worden,dit is inmiddels 3'5 week geleden en nog niets ontvangen. Reaktie van Ad is dat hij de 100 euro niet heeft,dat hij er verder niets aan kan doen. Ik vrees dat ik het niet terug zie. mvg Lucia. |
|
|
|
 |
kokkiekevin
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 16 apr 2009 8:26 Onderwerp: |
|
|
hoi heb vaak contact gehad met ad, als het goed is komt zaterdag 18 april alles geleverd. hou jullie op de hoogte of dat gebeurd is |
|
|
|
 |
daan.ronald
|
Geplaatst: vr 17 apr 2009 11:58 Onderwerp: |
|
|
Kokkiekevin, heb je nog recent contact met Ad gehoord? Afgelopen week bijvoorbeeld? Dit omdat hij tegen mij zei dat hij er niet meer werkzaam is. Ik geloof alleen niet dat hij er niet meer werkzaam is want hij neemt de telefoon nog op en regelt blijkbaar nog van alles.
Tegen mij is hetzelfde gezegd als tegen jou Lucia, wachten tot de aanbetaling teruggestort wordt, maar ook ik heb daar een hard hoofd in.
Ik ben wel benieuwd of de mensen contact hebben gezocht met Tros Radar, Opgelicht, de politie of de eigenaar via de KVK-gegevens, enige reactie hebben gekregen. Kan iemand hier iets over zeggen? |
|
|
|
 |
hulsky
Leeftijd: 74 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 17 apr 2009 20:17 Onderwerp: |
|
|
Daan, ik heb Tros opgelicht een mail gestuurd, maar geen bericht van hun ontvangen.Ik heb een mail gehad van een advokatenbureau die de zaak failliet wil laten verklaren.Zij wilde een kopie van de overeenkomst hebben, daarna nog niets gehoord hierover. |
|
|
|
 |
kokkiekevin
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 2:41 Onderwerp: |
|
|
ik heb afgelopen zaterdag alle meubels compleet en netjes gehad, heb ad dollekens voor het laatst gesproken ofgelopen dinsdag daarna niet te pakken te krijgen, succes iedereen bij mij ging het om een bedraag van aankooop van 7800 euro |
|
|
|
 |
daan.ronald
|
Geplaatst: ma 20 apr 2009 21:14 Onderwerp: |
|
|
Kokkiekevin, wat fijn dat alles toch geleverd is. In die zin wordt er dus nog wel wat afgehandeld.
Ik ga denk ik nog maar eens contact zoeken met Ad morgen, wil het er niet bij laten zitten.
Bedankt voor de reactie Hulsky, ik ben benieuwd wat het advocatenkantoor zal zeggen/doen.
Als er vorderingen zijn dan hoor ik het graag. |
|
|
|
 |
dsapkota
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 04 mei 2009 14:59 Onderwerp: |
|
|
I had to take lawyer/advocaat. After several attempts only, they delivered a few of the items I had ordered and the money for bank they promised to pay me back and that also in instalment within one month time every week some money. But they have not paid anything yet.
Also, the item they delievered was not complete, some of the parts missing.
Very bad experience with Happy Meubel. |
|
|
|
 |
MJQ
Leeftijd: 79 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 12 mei 2009 13:07 Onderwerp: niet blij |
|
|
Ook ik ben gedupeerd door Happy Meubel. 05-02-09 hebben wij een bank uitgezocht met een levertijd van 8-10 weken. De dag erna hebben we een aanbetaling gedaan van € 400,-
Rustig afgewacht.....en dat doe ik nog..... Geen bank, geen geld en een lege zaak. Begrepen van de zaak ernaast (Prenatal) dat ze 2 weken na mijn aankoop (en aannemen aanbetaling) in 1 dag is leeggetrokken. Prenatal liet mij weten dat er meerdere gedupeerde informatie kwamen vragen. Zij verwijzen een ieder door naar de politie. Ook ik heb dus aangifte gedaan. Advies gekregen een aangetekende brief te sturen. Dat heb ik gedaan maar volgens tracktrace is brief wel aangeboden maar was er niemand aanwezig. Brief is ook niet opgehaald dus aangetekende brief komt niet aan!
Zijn er al gedupeerden die van plan zijn collectief iets te gaan ondernemen? Bij deze laat ik weten dat ook ik dan wil participeren.
SAMEN STAAN WE STERK!! |
|
|
|
 |
Rud
Leeftijd: 61 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 06 feb 2010 23:26 Onderwerp: |
|
|
Hallo , rond dit probleem is het ineens stil geworden is dit nu allemaal opgelost .
Groetjes Rud |
|
|
|
 |
vovpvi
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL
|
Geplaatst: ma 05 apr 2010 20:24 Onderwerp: |
|
|
Hallo,
Ik vrees dat ik hetzelfde aan de hand heb met Abdelslam El-Ghafil. Als ik deze topic goed heb gevolgd is hij de eigenaar van Happy Meubel geweest.
Diezelfde Abdel heeft in Maaseik (Belgie) een winkel gehad Merksofas genaamd. We hebben daar in januari een salon gekocht en nu is de zaak leeg...
Hij heeft ook nog in tussentijd een zaak gehad in Roermond; genaamd Life Style Meubel.
Hebben jullie een stand van zaken voor me? Ik ben ervan overtuigd dat het een oplichter is. |
|
|
|
 |
|