|
Auteur |
Bericht |
kramerh
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 20 mrt 2009 11:07 Onderwerp: Vervolg Happy Meubel |
|
|
Hallo Allemaal,
Heb vandaag gesproken met mijn rechtsbijstandsverzekering. Deze adviseerde mij het volgende:
Informeer eerst bij de kamer van koophandel of Happy Meubel niet een faillissement heeft aangevraagd. Vervolgens moet je een aangetekende brief sturen met daarin naar het KVK adres (KvK 12059969). In die brief eis je dat de meubels binnen een week geleverd moeten worden of anders geld terug. Wordt er niet gereageerd binnen een week ,dan de rechtsbijstand weer inschakelen. Zij nemen het dan over. Mocht er wel een faillissement zijn aangevraagd dan is de kans klein dat er wat te halen is.
Wat heb ik gedaan:
Gebeld met de Kamer van koophandel en deze verwezen me door naar de rechtbank. (Utrecht 030-2233000). Zij wisten me te vertellen dat er geen faillissement is aangevraagd.
Dus ga ik nu een aangetekende brief sturen.
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben.
Wordt vervolgt.
Henk |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 20 mrt 2009 11:35 Onderwerp: |
|
|
Dat kun je ook zelf in de gaten houden door raadpleging van het insolventieregister. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
hulsky
Leeftijd: 74 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 20 mrt 2009 23:08 Onderwerp: niet zo happy meubel. |
|
|
Hallo, ook wij zijn opgelicht door happy meubel. Wel aanbetaald voor een sta opstoel en niets meer gehoord.
@acda ,ik wil een mail sturen naar Tros opgelicht, heb jij het mailadres voor mij. |
|
|
|
 |
klokluider
Leeftijd: 57 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 21 mrt 2009 8:57 Onderwerp: |
|
|
ik ben wel geen @Acda
TROS Opgelicht?!
Postbus 28555
1202 LP Hilversum
opgelicht@tros.nl
Vergeet niet uw telefoonnummer waarop u overdag te bereiken bent te vermelden! |
|
|
|
 |
dsapkota
|
Geplaatst: za 21 mrt 2009 17:54 Onderwerp: Any update? |
|
|
Any news/update by this date? |
|
|
|
 |
RDB
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 22 mrt 2009 11:55 Onderwerp: |
|
|
Beste Nathalie,
Van de week las ik een bericht dat jullie zaterdag 21 Maart 2009 de bestelde meubels van Happy Meubel hoopten te krijgen.
Ben eigenlijk erg benieuwd hoe het verder met deze levering of verdere ontwikkelingen is verlopen.
Groeten Raymond |
|
|
|
 |
kokkiekevin
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 22 mrt 2009 15:16 Onderwerp: happy meubel |
|
|
wij zij ook opgelicht voor 2800 euro aanbetaling.
heb wel adres van verkoper
bellen 06 25031436
Ad Dollekens
Middelcoopstraat 60
4102CJ Culemborg |
|
|
|
 |
kokkiekevin
Leeftijd: 41 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 22 mrt 2009 15:41 Onderwerp: happy meubel |
|
|
ik heb de verkoper aan de lijn gehad ad , hij zegt dat mij meubels gewoon komen en dat de zaak niet failiet is, heb nog een nummer gekregen 0613437136.
willen jullie allemaal bellen naar dat nummer hou iedereen op de hoogte als je meer weet. |
|
|
|
 |
bena
Leeftijd: 67 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 22 mrt 2009 16:03 Onderwerp: |
|
|
Beste Allemaal,
Er is voor jullie goede hoop, wij hebben donderdag contact gehad met dhr. Dollekens en vertelde ons dat wij de stoel op zaterdag geleverd zouden krijgen en tot onze verbazing is dit ook gebeurd. Wij wensen jullie verder succes.
gr Bert |
|
|
|
 |
nothappy
Leeftijd: 58 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: zo 22 mrt 2009 17:53 Onderwerp: |
|
|
hoi allemaal
Ik ben inderdaad verbaasd dat er zaterdag meubels geleverd zijn en dat er een 06 nummer is waar je kan bellen en waar meneer "ad ",meld dat het allemaal komt en de zaak niet weg is ..!!
ik ga bellen , dank je wel voor advies
tot later
groet |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: zo 22 mrt 2009 20:38 Onderwerp: |
|
|
Nu weer allemaal happy?  _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
dsapkota
|
Geplaatst: ma 23 mrt 2009 11:34 Onderwerp: |
|
|
Can we trust they are really going to deliever or they are just giving you hope to stop you from taking action legally and through police till the time they will manage to escape? |
|
|
|
 |
RDB
Leeftijd: 42 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 23 mrt 2009 17:08 Onderwerp: |
|
|
Hallo allemaal,
Ik heb onze grote vriend Ad gebeld op het nummer 0625031436 en heb hem ook daadwerkelijk aan de lijn gekregen.
Ik heb mijn verhaal uitgelegd en hij zei dat hij mij in de loop van de week nog even terug zou bellen. Hij ging bepaalde dingen voor ons uitzoeken.
Ook heb ik hem gevraagd of Happy Meubel nog wel bestaat, omdat ik hem vertelt had dat de zaak nogsteeds leeg stond. Hij bleef volhouden dat Happy Meubel bezig is met de verhuizing naar de beneden verdieping.
Ik wacht dus geduldig af op zijn telefoontje aankomende dagen.
Groeten,
Raymond |
|
|
|
 |
wesleytaling
Leeftijd: 47 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 23 mrt 2009 20:39 Onderwerp: eindelijk Happy meubel |
|
|
Beste mensen ons bank is geleverd eindelijk en ze zijn inderdaad te bereiken op dat 06nr.
Succes allemaal jullie meubeltjes zullen ook komen.
Gr.Nathalie en Wesley |
|
|
|
 |
niethap
Leeftijd: 46 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 24 mrt 2009 16:59 Onderwerp: toch nog een beetje happy? |
|
|
Ook ik heb meneer Dollekens gebeld.
A.s. donderdag gaat m'n bankstel als het goed is geleverd worden, dus dat biedt de burger moed.
Wel even ter info voor iedereen: het nummer 06-13437136 is het mobiele nummer van de winkel, maar het andere nummer is zijn privénummer, dus dan denkt hij dat hij privé gebeld wordt, dus graag eerst het eerste nummer (de zaak) proberen als je belt.
Nou, vol verwachting klopt mijn hart.... |
|
|
|
 |
|