umpire
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: za 12 jun 2010 20:58 Onderwerp: Nederlands elftal WK-shirt 2010 bedrukking verkeerd |
|
|
Gisteren een Nederlands elftal WK-shirt 2010 gekocht á € 69,99 (exclusief btw € 58,82)
Dit shirt wilde ik laten bedrukken met mijn naam en een rugnummer. Hiervoor hebben we een lettertype uitgezocht en overeengekomen dat dit zal worden gedrukt de volgende dag. Totale kosten € 17,50 (incl btw).
Nadat ik thuis ben gekomen heb ik besloten het reeds overeengekomen te wijzigen in een ander lettertype met bedrukking voor en achter Naam en rugnummer op de achterkant en ook rugnummer voor. (zoals het officiële WK shirt).
De volgende dag heb ik gebeld en overeengestem of het nog mogelijk is om de opdracht te wijzigen. Dit kon, echter moest ik dan nog wel de kosten voor het maken van de nieuwe sjablonen betalen. Hiermee ging ik akkoord.
Op de afgesproken tijd heeft mijn vriendin het shirt opgehaald en zag er prachtig uit, net echt! Maar, het nummer voor op het shirt is niet gelijk aan de achterkant.
De fout heeft het bedrijf zelf ook erkend. Daarom zijn er geen kosten afgerekend voor het opnieuw maken van de sjablonen.
Echter is het niet meer mogelijk om het nummer voor op het shirt te verwijderen.
Het bedrijf bood als oplossing om het huidige verkeerde gedrukte nummer te bedekken en daaroverheen op nieuw het getal de drukken. Het is inderdaag een oplossing, echter hier ga ik niet mee akkoord omdat het dan laag over laag wordt. Dit is dan ook niet wat ik er van verwacht.
Omdat ik er niet mee akkoord ga om het eerst te bedekken met een oranje lap en daar overeen weder het nummer te bedrukken aan de voorkant van het shirt, wil ik voorstellen dat het bedrijf een nieuw oranje WK-shirt 2010 voor mij aanschaft waarop zij de correct prints (welke ik bereid ben om te betalen natuurlijk) gaan drukken.
Mijn vraag; is mijn eis redelijk?
--> nieuw shirt vergoed door bedrijf (€ 69,99 (exclusief btw € 58,82) )
--> nieuwe bedrukking mijn kosten (€?)
Hier de voorwaarden van het bedrijf: http://webwinkel.print-stitch.com/index.php?content=voorwaarden |
|