|
Auteur |
Bericht |
HenkR
Leeftijd: 56 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: di 12 aug 2008 14:49 Onderwerp: |
|
|
Moedertje schreef: |
Het andere probleem is dat hij ook nog gevoelens heeft voor mij. Ik denk ook dat dat eerst uit de weg geholpen moet worden voor wij uberhaupt normaal overweg kunnen. |
Geen eisen stellen die te hoog liggen, dat miniseert de kans op redelijke oplossingen
Eisen stellen is zowiezo niet de bedoeling bij mediation want als je een eis stelt dan kan er niet meer onderhandeld worden. En mediation is onderhandelen. Gebruik het als onderhandelingspunt. _________________ 'Justice is supposed to be blind. But must it be stupid too?' |
|
|
|
 |
Moedertje
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 12 aug 2008 14:57 Onderwerp: |
|
|
Ok! Dat snap ik.
Wat wel zo is is dat ik over de omgang die nu ligt niet wil onderhandelen. Dit ligt vast totdat de bodemprocedure start. Nu is het zo dat ik hem een voorstel heb gedaan dat hij vanaf zijn 1ste jaar een nachtje per 14 dagen mag blijven slapen. Hierover wil ik wel onderhandelen om te kijken hoe en welke dagen hij hem nog meer ziet. Maar het is zo moeilijk om te zeggen wanneer wel en wanneer niet. Op welke dagen en van hoe laat tot hoe laat. Pffffffffffffffffffffff vermoeiend hoor allemaal! |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: do 14 aug 2008 23:10 Onderwerp: |
|
|
Als je mediator een NMI-mediator is, dan is het nuttig om in het achterhoofd te houden dat er een klachtenregeling is. Zie de website: http://www.nmi-mediation.nl/ _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Moedertje
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: ma 18 aug 2008 8:57 Onderwerp: |
|
|
Bedankt voor de tip! Ze is inderdaad een NMI-mediator. Ik verstuur de brief vandaag en ik hoop dat ze hierdoor wat voorzichtiger zal zijn in haar uitspraken en een beetje realistisch zal zijn. |
|
|
|
 |
|