|
Auteur |
Bericht |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: wo 24 feb 2010 12:35 Onderwerp: |
|
|
harpy schreef: | Al met al, het onderwerp of dit mishandeling is, is dus nog niet zo duidelijk als dat het lijkt. Aan de auteur van dit forum vraag ik dan ook naar een eventuele uitkomst naar de auteur zijn inzicht.
|
Je kunt de TS toch niet vragen wat hij er zelf van denkt als het iemand is die juist hier komt met zijn vraag?
Ik zou persoonlijk adviseren om alles op alles te zetten om hulp te zoeken voor hem. Er wordt aangegeven dat de man veel overwicht heeft op anderen en dat hij waarschijnlijk niet goed weet wat hij doet. Dan is het toch zaak om het probleem op te lossen door de oorzaak aan te pakken?
Je kunt aangifte doen bij de politie zodat het OM een onderzoek kan starten, maar de kans van slagen is discutabel. Ik denk dat het tot inkeer proberen te brengen van de man meer kans van slagen heeft. _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
harpy
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUN Studieomgeving (MA): RUN Berichten: 93
|
Geplaatst: wo 24 feb 2010 15:16 Onderwerp: |
|
|
ehmm... zo bedoede ik hem niet....
ik bedoelde: of de auteur de uiteindelijk afloop van deze zaak wil bekendbaar maken, maar alleen als hij dat dan ook wil.... |
|
|
|
 |
pacta sunt servanda
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU Studieomgeving (MA): OU Berichten: 805
|
Geplaatst: wo 24 feb 2010 16:35 Onderwerp: |
|
|
Ah, sorry, het was ook wel een redelijk kriptische zin  _________________ ~Tempora mutantur, et nos mutamur in illis~ |
|
|
|
 |
|