|
Auteur |
Bericht |
stresskippetje
Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: ma 09 apr 2007 11:16 Onderwerp: Minnelijke en gerechtelijk fase? |
|
|
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, ik ben bezig met een kort stukje te schrijven over het doorlopen van de minnelijke en gerechtelijke fase bij geldvorderingen in Nederland. Nu heb ik mijn boeken niet bij de hand en zal dat voorlopig ook niet hebben. Zou iemand misschien heel kort willen neerzetten met wetsartikelen welke stappen er doorlopen moeten worden.
Bijv hoeveel aanmaningen moeten er gestuurd worden voordat het bij de deurwaarder terecht komt?
Dus welke regels zitten er hier aan vast.
Alvast heel veel dank!!!!!!
gr stresskippetje  |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
|
|
|
 |
stresskippetje
Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: ma 09 apr 2007 14:11 Onderwerp: |
|
|
thanks, maar daar had ik al aan gedacht
google krijg ik alleen incassobureaus, wetboek heb ik zelf, maar dat is niet de info die ik zoek. Meer de regels die incassobureaus hanteren. |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: ma 09 apr 2007 16:07 Onderwerp: |
|
|
Daar kan ik je zo niet aan helpen. Ik zocht net even, maar bij wat ik toen tegenkwam ben ik maar direct gestopt. Sommige deurwaarders wanen zich namelijk God, zo blijkt..... _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Yetl
Leeftijd: 44 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvU
|
Geplaatst: ma 09 apr 2007 21:32 Onderwerp: |
|
|
Tsja, deurwaarder God heeft tientallen jaren een kantoor gehad. Volgens mij is ie er mee gestopt en heeft hij zijn kantoor verkocht. Daar zat vast die domeinnaam nog in. _________________ Messenger at Arms |
|
|
|
 |
|