|
Auteur |
Bericht |
dutchie
Leeftijd: 77 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 28 jul 2006 12:05 Onderwerp: Mijn ex heeft alle gezamenlijke inboedel meegenomen |
|
|
Mijn ex heeft in jan. 2006 mede door mijn instemming ons eigen huis als voorlopige voorziening toegewezen door de rechtbank. Op 1 mei j.l. is ze echter vertrokken met medeneming van alle spullen, dus de gezamenlijke inboedel maar ook mijn persoonlijke spullen.
Ze blijft ook nog eens steeds verantwoordelijk voor het huis en de lasten die daaraan gekoppeld zijn. Ik betaal op dit moment de vaste lasten (zoals hypotheek rente).
Mijn advokaat zegt dat zij al voor de zoveelste keer eigen richting pleegt en zij wordt gesommeerd via haar advokaat om alles terug te brengen zodat het op een normale manier verdeeld kan worden of via de door mij aangeleverde inventarislijst met waarde, de helft te vergoeden en op mijn rekening over te maken. Indien zij dit niet doet, volgt er een kort geding.
Wie heeft hier ervaring mee ?????
Voor wie is dit herkenbaar ??
Wat is wijsheid en wie heeft goede adviezen? |
|
|
|
 |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 28 jul 2006 19:22 Onderwerp: |
|
|
Poeh, daar ben je klaar mee. Zelf gelukkig geen ervaring mee.
Wijsheid lijkt me even rustig de acties van ex en jouw advocaat af te wachten. Uit wat je schrijft klinkt het alsof die wel zijn/haar best voor je doet. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
 |
Sleepy
Leeftijd: 54 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): OU
|
Geplaatst: do 03 aug 2006 4:31 Onderwerp: |
|
|
Mijn ervaring zei mij toen het ons gebeurde: lekker laten gaan die spullen want de rechtzaak kost meer dan het zooitje waard was... er komt wel weer niet...
Mijn advies: weeg tegen elkaar af hoeveel die spullen je waard zijn en hoeveel het je mogelijkerwijs gaat kosten om ze terug te krijgen (in ongeschonden staat) |
|
|
|
 |
|