|
Auteur |
Bericht |
MRTJE
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: do 10 jul 2008 20:52 Onderwerp: Memorie van Toelichting |
|
|
Kan iemand mij helpen aan de memorie van toelichting die betrekking heeft op artikel 6:119 li2 BW?? Ik ben je nu al eeuwige dank verschuldigd. Uiteraard ben ik bereid jou zeker ook een keer te helpen.
Met vriendelijke groet,
MRTJE |
|
|
|
 |
arizona
Leeftijd: 49 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 721
|
Geplaatst: do 10 jul 2008 21:23 Onderwerp: |
|
|
Als je in www.wetten.nl het artikel opzoekt, en op de "i" naast het artikel klikt, krijg je daar in elk geval o.a. het kamerstuknummer te zien dat erbij hoort. Aangezien het van 1991 is, zul je de stukken moeten opzoeken in de bibliotheek, want die staat niet online. (Althans niet voor zover ik weet.) |
|
|
|
 |
Duch Moderator
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): RUG Studieomgeving (MA): RUG Berichten: 4351
|
Geplaatst: do 10 jul 2008 21:30 Onderwerp: |
|
|
Volgens mij gaat http://www.statengeneraaldigitaal.nl/ terug tot in de jaren 1980. _________________ This is a court of law young man, not a court of justice
- Oliver Wendell 'the great dissenter' Holmes - |
|
|
|
 |
BG
Leeftijd: 40 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT Studieomgeving (MA): UvT Berichten: 1134
|
Geplaatst: vr 11 jul 2008 8:42 Onderwerp: |
|
|
Aangezien je aan de UvT studeert, kun je via de Plaza Kluwer eea opvragen. Heb via Cremers al de parlementaire geschiedenis en jurisprudentie gevonden. Zoekterm is dus gewoon 6:119 en dan in alle bronnen laten zoeken. _________________ Mine! |
|
|
|
 |
MRTJE
Leeftijd: 36 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UvT
|
Geplaatst: vr 11 jul 2008 16:48 Onderwerp: |
|
|
Bedankt allemaal voor de moeite. Het probleem is echter dat ik Kluwer niet kan bereiken, aangezien ik geen VPN verbinding kan maken. |
|
|
|
 |
|