|
Auteur |
Bericht |
MiriamvL
Leeftijd: 41 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: vr 05 nov 2004 22:21 Onderwerp: Meer uren (moeten) gaan werken dan in contract |
|
|
Vraagje: ik heb een jaarcontract voor 32 uur, als men zou willen dat ik fulltime (37,5 uur) ga werken binnen dat jaar, maar ik wil dat niet, wat zijn dan de (mogelijke) gevolgen? |
|
|
|
|
Flash Moderator
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 12:27 Onderwerp: |
|
|
Feitelijk gezien zijn ze niet verplicht om je contract te verlegen, dus logischerwijs zou ik zeggen dat als jij niet meer wilt werken ze je contract niet zullen verlengen.... _________________ Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig.... |
|
|
|
|
MiriamvL
Leeftijd: 41 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 2826
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 12:29 Onderwerp: |
|
|
Ja, uiteraard, maar ik bedoel als ze dat nog tijdens de geldigheid van mijn contract willen dat ik meer ga werken... of kan dat uberhaupt niet? |
|
|
|
|
Flash Moderator
Leeftijd: 44 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 12:35 Onderwerp: |
|
|
Je hebt getekend voor 32 uur en dat is dus wat ze je kunnen verplichten om te komen werken. Fulltime zal dan alleen in overleg kunnen en het is geen geldige reden om je ontslag aan te zeggen.
Niettemin zal het zeker meegenomen worden in de overwegingen om een contract te verlengen. _________________ Liefde in twee verschillende werelden,
maar in beide ongelooflijk krachtig.
Deze liefde is pas ontstaan,
maar nu al voor eeuwig prachtig.... |
|
|
|
|
MiriamvL
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 12:38 Onderwerp: |
|
|
Duidelijk, thanks... |
|
|
|
|
Eva
Leeftijd: 42 Geslacht: Sterrenbeeld: Studieomgeving (BA): UvA
|
Geplaatst: za 06 nov 2004 16:48 Onderwerp: |
|
|
Ja ze mogen je absoluut niet verplichten om meer te werken dan die 32 uur waar je voor hebt getekend. Uiteraard kan het een rol spelen bij contractverlenging maar dit jaar mogen ze je iig niet dwingen. |
|
|
|
|
rien_nl
Leeftijd: 52 Geslacht: Sterrenbeeld:
|
Geplaatst: ma 17 jan 2005 23:25 Onderwerp: |
|
|
je moet erop rekenen als je dwars gaat liggen dat je contract gewoon niet verlengd wordt. als je al dwars bent gaan liggen dan verlengen ze het zo wie so niet |
|
|
|
|
|