|
Auteur |
Bericht |
tantejim
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 12 jan 2012 1:10 Onderwerp: Mag werkgever tijdens ontslag aanvraag mijn gegevens gebruik |
|
|
Mijn werkgever is bezig om ontslag voor mij aan te vragen, hij geeft aan dat hij failliet is. Hij heeft gevraagd of ik ontslag wilde nemen om zo zwart voor hem te gaan werken. ik ben hier niet mee akoord gegaan! Ik weet ook dat hij niet failliet is, al zijn spullen om iemand anders zn naam heeft gezet. Bedrijf is uitgeschreven bij KvK maar werkzaamheden zijn nog niet gestaakt. Omdat ik niet akkoord ga met ontslag doet hij nu erg moeilijk. Ik mag niet meer op kantoor verschijnen en heeft mij de toegang ontzegd terwijl ik officeel nog in loondienst ben. Tevens krijg ik nog salarissen. ik zit momenteel dus thuis.
Ik heb op kantoor en vanuit huis gewerkt op laptop van de zaak, hij beweert nu dat hij deze voor mijn vakantie heeft uitgeleend en ik deze niet wil terug geven. Hij wil aangifte doen en gooit t op diefstal terwijl ik aan heb geboden om elkaars spullen na mijn vakantie om te ruilen (hij heeft ook spullen van mij)
Momenteel gebruikt hij nog steeds mijn (volledige) naam op diversen internetsites en verstuurd hij email vanuit mijn werkemail account en onder mijn naam!!
daarnaast weet ik dat hij nergens meer in nederland is ingeschreven en dat hij naar het buitenland wil "verdwijnen"
HELP! wat kan ik doen? |
|
|
|
 |
tantejim
Leeftijd: 48 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: vr 13 jan 2012 13:34 Onderwerp: ka iemand mij helpen? |
|
|
Mag hij mijn spullen zomaar houden?