|
Auteur |
Bericht |
Bbcarla
Leeftijd: 64 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: wo 10 apr 2013 21:14 Onderwerp: Mag de politie persoon weglaten in pv. |
|
|
De politie heeft mijn moeder weggelaten in het pv.
Mijn rijbewijs werd ingevorderd en ik moest mee naar het bureau.mijn moeder raakte in paniek en de politie heeft toen een andere wagen opgeroepen om mijn moeder bij mijn broer af te zetten,ze is al oud.
Ik kreeg tranen in mijn ogen.nu heeft de politie gezegd dat ik huilde maar niets over mijn moeder.Mag de politie dat doen? |
|
|
|
 |
bona fides
Geslacht: 
Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 22911
|
Geplaatst: wo 10 apr 2013 22:16 Onderwerp: Re: Mag de politie persoon weglaten in pv. |
|
|
Bbcarla schreef: | De politie heeft mijn moeder weggelaten in het pv.
Mijn rijbewijs werd ingevorderd en ik moest mee naar het bureau.mijn moeder raakte in paniek en de politie heeft toen een andere wagen opgeroepen om mijn moeder bij mijn broer af te zetten,ze is al oud.
Ik kreeg tranen in mijn ogen.nu heeft de politie gezegd dat ik huilde maar niets over mijn moeder.Mag de politie dat doen? |
Het pv is bedoeld als bewijs van de feiten op basis waarvan je rijbewijs is ingevorderd (en wellicht nog andere maatregelen zullen worden genomen). De opsporingsbeambte lijkt van mening te zijn geweest dat het vermelden van de aanwezigheid van je moeder hiervoor niet relevant is, en ik kan me daar wel iets bij voorstellen. _________________ Hanc marginis exiguitas non caperet. |
|
|
|
 |
|