Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Uwv, zw en bet...
Briefadres bij...
verkiezingsbed...
Volkshuisevest...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu wo 06 aug 2025 0:22
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Lotgenotenforum gesloten
Moderators: Nemine contradicente, Flash, StevenK, Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Joow

Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier

BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 20:44    Onderwerp: Lotgenotenforum gesloten Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik heb begin van dit jaar een lotgenotenforum ‘gemaakt’ bij messageboard. De naam van dat forum is (bijna) gelijk aan een stichting van een persoon die hier ik lid van is/was.
Ik heb bij een bedrijf de forumnaam (URL) vastgelegd en betaald; deze optie biedt messageboard namelijk.

Door nare ontwikkelingen en veel negatieve postings <vooral van die persoon van die stichting> op dat forum, het was zelfs zo dat zij via PB’s leden naar een ander forum verwees waar iemand gastvrijer onthaald zou worden… Dat was voor mij de bekende druppel..
Ik heb de handdoek in de ring gegooid en dat forum gesloten. Ook heb ik het contract bij dat bedrijf opgezegd <URL>; dit gaat per eind december 2008 verwijderd worden.
Bij messageboard wordt dat forum als het lang offline staat automatisch verwijderd.

Nu schets mijn verbazing dat die persoon van die stichting mij gaat 'bedreigen'met onwaarheden!

Zie onderstaand wat ik van die persoon ontvangen heb:
Ik ben voornemens naar het Messageboard een mail te sturen wegens ongeoorloofd gebruik van het [naam]forum. Er is door donateurs ook via het forum gedoneerd heb ik vernomen.
M.a.w. ik zou je dus kunnen aanklagen wegen ontvreemding van gelden behorend aan de Stichting.

Hoop dat het niet zo ver hoeft te komen.

Maar het [naam]forum is niet jouw forum maar van mij. Ook ik heb via ‘doneren’ geld overgemaakt.
Ik heb een stommiteit uitgehaald als je het zo zou willen noemen met Tweetie, hoewel iedereen wat graag van haar af wilde. Als zij als speelbal heeft gefungeerd voor mensen die het [naam]forum kwijt wilde heeft het goed gewerkt en hebben ze dus hun zin gekregen. Ik had jou echter pienterder ingeschat.

N.B.
Wat het doneren betreft: dit is een knop wat je als lid kan inklikken en dan kun je middels de telefoon/ideal enz geld overmaken zodat het forum kredieten krijgt om het reclamevrij te houden.

Moet ik mij dit laten welgevallen? Die gelden zijn naar messageboard gegaan en niet naar mij.
En het is toch mijn forum en ik wil er de energie niet meer insteken om altijd maar scheidsrechter te spelen..vandaar dat ik dit gesloten heb en binnenkort zal messageboard het dan ook verwijderen.

En ook:

Ik heb niet op haar mail (bovenstaand) gereageerd, in eerste instantie was ik dat eigenlijk niet van plan.
Bekijk de homepage MSN messenger
StevenK
Moderator

Leeftijd: 52
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Boogschutter
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU

BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 21:02    Onderwerp: Re: Lotgenotenforum gesloten Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dit soort kwesties zijn moeilijk te beoordelen zonder te weten over welke naam het gaat. Is de naam een unieke naam, dan zal deze eerder bescherming genieten, dan wanneer het een generieke naam betreft.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
Bekijk de homepage
Joow

Leeftijd: 67
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Stier

BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 21:50    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

StevenK dat snap ik, (maar) mij gaat het over dat doneren <reclamevrij maken van een forum> waar die persoon in kwestie het over heeft en mij beticht van 'verduisteren' van gelden van de Stichting Shocked

En ook wat die naam van dat forum: tijduitfonds.nl/tijduitfonds.messageboard.nl; en van die persoon's website: tijd-uit.eu, en is meer in informatieve website enz. Daar stond een link naar het forum van messageboard, mijn forum dus.

En wat die naam van dat forum betreft, zo wie zo dat forum, is er niet meer. Dat heb ik offline gezet en zoals ik hierbovenaan al schreef, Messageboard verwijderd dit als dit off blijft staan.
Bekijk de homepage MSN messenger
bona fides

Geslacht: Man

Studieomgeving (BA): UL
Studieomgeving (MA): UL

BerichtGeplaatst: za 31 mei 2008 22:30    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Als iemand je een brief schrijft met een bewering waar jij het niet mee eens bent, kun je daar niet veel tegen doen. Het is nu eenmaal zo dat mensen van mening verschillen. Je wordt niet bedreigd met geweld of iets van dien aard.
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds