Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   Gratis Registreren | Wachtwoord vergeten? Blog
Rechtenforum.nl
Rechtenforum.nl Rechtenforum.nl

Controle paneel
Registreren Registreren
Agenda Agenda
Help Help
Zoeken Zoeken
Inloggen Inloggen

Partners
Energie vergelijken
Internet vergelijken
Hypotheekadviseur
Q Scheidingsadviseurs
Vergelijk.com

Rechtsbronnen
Rechtspraak
Kamervragen
Kamerstukken
AMvBs
Beleidsregels
Circulaires
Koninklijke Besluiten
Ministeriële Regelingen
Regelingen PBO/OLBB
Regelingen ZBO
Reglementen van Orde
Rijkskoninklijke Besl.
Rijkswetten
Verdragen
Wetten Overzicht

Wettenbundel
Awb - Algm. w. best...
AWR - Algm. w. inz...
BW Boek 1 - Burg...
BW Boek 2 - Burg...
BW Boek 3 - Burg...
BW Boek 4 - Burg...
BW Boek 5 - Burg...
BW Boek 6 - Burg...
BW Boek 7 - Burg...
BW Boek 7a - Burg...
BW Boek 8 - Burg...
FW - Faillissement...
Gemw - Gemeente...
GW - Grondwet
KW - Kieswet
PW - Provinciewet
WW - Werkloosheid...
Wbp - Wet bescherm...
IB - Wet inkomstbel...
WAO - Wet op de arb..
WWB - W. werk & bij...
RV - W. v. Burgerlijk...
Sr - W. v. Strafrecht
Sv - W. v. Strafvor...

Visie
Werkgevers toch ...
Waarderingsperik...
Het verschonings...
Indirect discrim...
Een recht op ide...
» Visie insturen

Rechtennieuws.nl
Loods mag worden...
KPN bereikt akko...
Van der Steur wi...
AKD adviseert de...
Kneppelhout beno...
» Nieuws melden

Snellinks
EUR
OUNL
RuG
RUN
UL
UM
UU
UvA
UvT
VU
Meer links

Rechtenforum
Over Rechtenforum
Maak favoriet
Maak startpagina
Mail deze site
Link naar ons
Colofon
Meedoen
Feedback
Contact

Recente topics
Force justice ...
Personalized T...
verkiezingsbed...
Kunnen (Kanton...
Boetes CJIB ni...

Carrière
Boekel De Nerée
CMS DSB

Content Syndication

Het is nu wo 23 jul 2025 21:49
Bekijk onbeantwoorde berichten

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Letselschade: grote misser eindafhandeling
Moderator: Moderator Team

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1
Printvriendelijk | E-mail vriend(in) Vorige onderwerp | Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
jeanne-veghel

Leeftijd: 72
Geslacht: Vrouw
Sterrenbeeld: Leeuw

BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 9:41    Onderwerp: Letselschade: grote misser eindafhandeling Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dag Allemaal,

Bij de eindafhandeling van mijn letselschadezaak is een grote misser gemaakt en ik ben 14 jaar lang op het verkeerde been gezet door mijn belangenbehartiger, mogelijk om onder een beroepsfout uit te komen.
Na de uitzending van Tros-Radar jan. 2010 heeft iemand mij op het forum
van Tros-Radar ingelicht dat de fout bij mijn belangenbehartiger lag.

Nu claimen ze dat het is verjaard, maar dat is nog niet het enige.
Eind maart 2010 ontvang ik een kopie van mijn dossier met de declaratie en daar blijken 5 posten op te staan die niet hebben plaatsgevonden en daar heb ik bewijzen van. In ieder geval van de 2 vergaderingen. De 3 brieven die zijn gedeclareerd bevinden zich niet in het dossier en ondanks de vele aangetekende brieven, mails (worden ongelezen geretourneerd) faxen enz. krijg ik geen antwoord en houden ze zich muisstil.
Ook de declaratie is een jaar later gedateerd dan volgens mijn correspondentie had moeten zijn.

Ik heb aangifte gedaan bij de politie, verschillende instanties ingelicht
die er mee bezig zijn, maar ik zou graag willen weten welke stappen ik verder nog kan ondernemen.
Het is toch niet normaal dat er totaal niet wordt gereageerd op mijn vragen en dat ze geen kopie willen sturen van de stukken die ontbreken.
Over de 2 vergaderingen kan ik duidelijk zijn, want ik bevond me 200 km van de plaats van de ene zogezegde vergadering voor een paar dagen ivm een behandeling (waarvan rekening) en
ook de andere vergadering heeft nooit kunnen plaatsvinden.
Ik zit op het forum van Tros Radar met 2 topics onder letselschade Jeanne-Veghel.

Het ergste in dit verhaal vind ik, dat er namens mij de boel is opgelicht
en daar heb ik nooit toestemming voor gegeven.
Bekijk profiel Stuur privé bericht
pacta sunt servanda

pacta sunt servanda

Leeftijd: 44
Geslacht: Man
Sterrenbeeld: Schorpioen
Studieomgeving (BA): OU
Studieomgeving (MA): OU

BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 14:18    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het lijkt mij verstandig om een advocaat in de arm te nemen en hem de tegenpartij te laten dagen. Je kunt ze dan met het tegenbewijs om de oren slaan en vergoeding eisen voor de geleden schade.

BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 19:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Vanmiddag kreeg ik bericht van iemand dat ik klacht kon neerleggen op
www.nisletsel.nl. Dat is het beroepsorgaan van schaderegelaars en dat heb ik ook gedaan. Laat de Palsgroep nu gastheer zijn op 2 september a.s. van NIS en dan gaat de bijeenkomst over het rood staan op de emotionele bankrekening bij letselschadeslachtoffers.

Dan denk ik bij mezelf, hoe kan zo'n beroepsorganisatie als NIS dan de Pals Groep als gastheer nemen.
Moet je kijken wat Pals mij al maanden aandoet en ze vertrekken geen
spier. Dan lijkt mij dat de Pals Groep niet de juiste gastheer gaat zijn, omdat ze echt niet weten (in ieder geval bij mij) dat het extra gevolgen kan hebben al die stress. (hartritmestoornissen).
Doktersverklaringen leggen ze gewoon naast zich neer hoor en laten
gewoon niets van zich horen. Hopelijk kan NIS daar nu iets aan dat
gedrag gaan doen.

Laatst aangepast door jeanne-veghel op za 21 aug 2010 12:34, in totaal 1 keer bewerkt
jeanne-veghel

BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 19:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Ik had bericht dubbel geplaatst
BG

BG

Leeftijd: 39
Geslacht: Man
Studieomgeving (BA): UvT
Studieomgeving (MA): UvT

BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 20:31    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Het gaat volgens mij over dit draadje op het forum van Tros Radar. Dan is mijn vraag: waarom ben je nu pas gaan bekijken of rekeningen van 14 jaar geleden wel correct zijn geweest?

En hebben ze helemaal niet gereageerd of hebben ze een reactie gestuurd waar je het niet mee eens bent?
jeanne-veghel

BerichtGeplaatst: vr 20 aug 2010 20:41    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Dat klopt (zie Radar)en bij het opvragen van mijn dossier ivm met een nieuwe belangenbehartiger kwam ook de declaratie er aan te pas.
Omdat ik alles altijd heb bewaard was het mogelijk voor mij om die na te kijken en bij controle bleek dat er 5 posten niet hadden plaatsgevonden.
Na constatering heb ik om uitleg gevraagd (aangetekend, mail en fax)
bewijzen opgestuurd, maar helaas NOOIT enige reactie ontvangen.
Normaal gesproken neemt een bedrijf contact op, of ze het er nu mee eens zijn of niet. Daar kun je over praten. De bewijzen spraken voor zichzelf, dus wat hadden ze dan moeten antwoorden.
Wat ik wil is, het teveel betaalde terug en excuses voor al het leed van de afgelopen jaren wat ze me hebben aangedaan. Pals weet wel waarover
het gaat. Ze hebben me 14 jaar lang op het verkeerde been gezet en dat staat los van de declaratie. Beide topics staan op het forum van Radar.
jeanne-veghel

BerichtGeplaatst: do 09 sep 2010 13:01    Onderwerp: Reageer met quote Naar onder Naar boven

Afgelopen week werd ik benaderd door de directie van de Palsgroep om
een afspraak te maken om de langdurige problemen op te lossen.
Op 7 september jl. hebben we in Maastricht een bespreking gehad en beide partijen hebben kunnen zeggen wat ze op hun hart hadden.

Het was een goed gesprek, ondanks het feit dat men iets moest bespreken wat op conto van een ander kwam. (mijn ex-belangenbehartiger).

De erkenning die ik kreeg was voor mij al een hele stap in de goede richting en het was jammer dat dit helaas zolang heeft moeten duren
voordat dit werd toegegeven.
Mr. R.v.D. zelf, is helaas niet meer werkzaam bij Pals, omdat hij een aantal jaren geleden voor zichzelf is begonnen en
ik had het fijn gevonden als hij ook had toegegeven dat e.e.a. niet correct was verlopen,
tijdens de afhandeling van mijn zaak.
Hij zwijgt nog steeds in alle talen en dat is jammer.

Het verhaal betreffende de declaratie behoefde geen uitleg, dat was
duidelijk genoeg voor iedereen.

Aan de verjaring van de gemaakte misser was helaas niets meer te doen,
maar Pals heeft een kleine compensatie gegeven voor al die jaren die ik tegen de verkeerde heb gestreden.
Ik mocht een bedrag noemen van Pals, waar ze gelijk mee accoord gingen en vonden me erg redelijk daarin.

Pals had wel aangegeven tijdens het gesprek dat ik nergens meer recht
op had in ieder geval en alles is dan meegenomen, hoewel het me in 1e instantie te doen was om de erkenning van de gemaakte fouten door Pals.

Je moet een erg lange adem hebben soms en met behulp van wat mensen
en de fora blijkt er soms toch een uitkomst te zijn.
Jammer dat het bijna nooit op een gewone manier kan worden opgelost.

Ook hier met dank aan dit forum, want alle beetjes hebben geholpen.

Update: Ik heb deze week per brief aan Mr.R.v.D. uit Maastricht gevraagd of hij net als De Pals Groep
zijn verantwoordelijkheid naar mij toe wil opnemen dwz o.a. uitleg geven over de feiten die gebeurd zijn. Dat zou normaal zijn vind ik.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie Pagina 1 van 1

Tijden zijn in GMT + 2 uur

Wie zijn er online?
Leden op dit forum: Geen

U mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
U mag geen reacties plaatsen
U mag uw berichten niet bewerken
U mag uw berichten niet verwijderen
U mag niet stemmen in polls

Ga naar:  

Home | Over Rechtenforum.nl | Agenda | Visie | Downloads | Links | Mail deze site | Contact

Sites: Rechtennieuws.nl | Jure.nl | Maxius.nl | Parlis.nl | Rechtenforum.nl | Juridischeagenda.nl | Juridica.nl | MijnWetten.nl | AdvocatenZoeken.nl

© 2003 - 2018 Rechtenforum.nl | Gebruiksvoorwaarden | Privacyverklaring | RSS feeds