|
Auteur |
Bericht |
Maik4701
Leeftijd: 38 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: do 20 okt 2011 21:13 Onderwerp: Lange reis verzekering |
|
|
Beste,
Ik had het helemaal gepland.
Ik zou van 1 oktober tot 23 december in Curaçao zijn om aldaar vrijwilligerswerk te gaan doen. Ik heb mijn blindengeleidehond die mee zou gaan laten controlleren bij de dierenarts in Nederland. Hij was gezond en kon mee naar Curaçao. Ik heb een lange reisverzekering bij de "Europeesche" afgesloten en vloog op 1 oktober die kant op.
Bij aankomst bleek het allemaal niet zo fijn. Mijn blindengeleidehond werd door de lokale bevolking bekogeld en geslagen met stokken, ze waren op de Antillen niet zo vriendelijk voor honden. Ook zijn gezondheid ging snel achteruit. Hij was aan het hijgen, was onrustig en kon zijn draai niet vinden. Ik heb contact gezocht met mijn dierenarts in Nederland en die zei dat ik onmiddelijk moest terug keren omdat "Hyperthermie" kon optreden. Dit kan de dood tot gevolg hebben. Mijn ticket van de KLM was niet om te boeken dus ik moest een nieuw ticket boeken. Dit zonder twijfel gedaan want uiteraard staat mijn blindengeleidehond voorop.
Wat kan ik van de verzekering verwachten?
Er was noodzaak dat ik terug zou keren.
Ik hoor graag van jullie,
Met vriendelijke groet,
Maikel Bader |
|
|
|
 |
hilde12
Leeftijd: 125 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UL Studieomgeving (MA): UL Berichten: 1572
|
Geplaatst: do 20 okt 2011 21:26 Onderwerp: |
|
|
Wat staat er in uw verzekeringsvoorwaarden? |
|
|
|
 |
Guthman
Leeftijd: 33 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): HvA
|