|
|
| Auteur |
Bericht |
tikSimone
Leeftijd: 59 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): EUR Studieomgeving (MA): EUR Berichten: 12147
|
Geplaatst: vr 22 aug 2008 21:51 Onderwerp: |
|
|
Nee, waarom? Er geldt een termijn van een jaar na dato.
Nuttige start. _________________ Nait soez'n, moar doun! |
|
|
|
|
 |
FuckedUp
Leeftijd: 45 Geslacht:  Sterrenbeeld: 
|
Geplaatst: di 02 sep 2008 18:20 Onderwerp: |
|
|
Tiqo, als je veroordeeld wordt dan moet je gewoon die kk uitsmijters een lesje leren. Voer je dreigement gewoon uit, je hebt toch niets te verliezen. Ik heb dit eerder meegemaakt en de uitsmijters denken dat ze alles kunnen maken. Dus niet, k betaal/zit graag als het voor mijn gevoel een goede zaak was. Maar in jouw geval is het wel jammer, dreigementen zonder daden, k zou echt balen als ik hiervoor bestraft zou worden. Zoals k eerder zei, zodra je bestraft wordt, haal dan meteen je gram!
Gr, |
|
|
|
|
 |
Marco Knol
Leeftijd: 55 Geslacht:  Sterrenbeeld:  Studieomgeving (BA): UU
|
Geplaatst: wo 03 sep 2008 2:39 Onderwerp: |
|
|
De vorige keer was niet jouw schuld en nu was het alwéér niet jouw schuld. Hmmm, jeetje, lastig hoor, aan wie zou het nu liggen?
Mischien dat die portier inderdaad op ruzie uit was en daarom bij je bleef. Dat ie je daarom liep op te fokken. Als mensen mij lopen te fokken dreig ik ze ook altijd in elkaar te slaan en dood te maken. Hmmm, tja, nogmaals, erg lastig.
Zoals anderen voor mij al geadviseerd hebben; zorg dat je een advocaat neemt. En leer jezelf zonodig beheersen, loop gewoon weg of houdt je mond, in plaats van de confrontatie aan te gaan, hoe moeilijk dat mischien soms ook is.
Overigens is FuckedUp hierboven strafbaar bezig, maar dat zal hij/zij zelf ook wel weten gezien de naamsgegevens.
PS Altijd leuk om advocaat van de duivel te spelen.  _________________ Gelijk hebben is niet hetzelfde als bewijs hebben. |
|
|
|
|
 |
|
|